استانی 18:30 - 08 شهریور 1393
معاون ‌استاندار‌ خراسان شمالی:
معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار‌ خراسان شمالی ‌با اشاره به برنامه تهیه تمبر آقا‌نجفی قوچانی و رونمایی از آن در روز همایش گفت: تندیس آقا نجفی قوچانی نیز باید هر چه سریع‌تر تکمیل و برای نصب آماده شود.

تمبر آقا‌نجفی قوچانی ‌رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری همایش ملی بزرگداشت آقا نجفی قوچانی محمد رحیم نوروزیان در نشست هماهنگی برگزاری این همایش اظهار کرد: با توجه به این که فرصتی به برگزاری این همایش باقی نمانده است باید همه دستگاه‌ها با تلاش شبانه‌روزی در راستای برگزاری همایشی در خور شأن آقا نجفی قوچانی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به وجود 200 مفاخر ارزشمند ثبت شده در استان گفت: امیدواریم برگزاری این همایش فرصت و تجربه‌ای مناسب برای برپایی دیگر همایش‌ها در استان شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که یک هفته بیشتر به زمان برگزاری این همایش باقی نمانده است از این رو باید رسانه‌های استان نسبت به پوشش اخبار این همایش اقدام کند.

نوروزیان افزود: طی روز های آینده موضوع تملک منزل آقا نجفی قوچانی در روستای خسرویه  از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تعیین تکلیف شود.

وی همچنین با گلایه از یکی از نشریات به سبب تهیه گزارشی درباره روستای خسرویه، عنوان کرد: متأسفانه تهیه این گزارش تعمدی و یا به نوعی بدسلیقگی بوده که وضعیت این روستا را به این شکل جلوه داده است.

نوروزیان با اشاره به برنامه تهیه تمبر آقا‌نجفی قوچانی و رونمایی از آن در روز همایش گفت: تندیس آقا نجفی قوچانی نیز باید هر چه سریع‌تر تکمیل و برای نصب آماده شود.

وی با تاکید بر این که باید هر چه سریع‌تر مهمانان این همایش دعوت شوند، خاطرنشان کرد: باید در تابلوی معرفی روستای خسرویه به منظور زادگاه آقا نجفی قوچانی در حاشیه جاده تغییراتی به لحاظ رنگ برای نمود بیشتر، صورت گیرد.

وی عنوان کرد: براساس اعلام شرکت گاز استان نیز همزمان با برگزاری این همایش مشعل گازرسانی به روستای خسرویه در شهرستان فاروج روشن می شود.

رییس کمیته ارتباطات و تبلیغات همایش ملی بزرگداشت آقانجفی قوچانی نیز در این جلسه اظهار کرد: نشست‌های تخصصی ادبیات داستانی با محوریت آثار آقا نجفی قوچانی در سطح استان به ویژه شهرستان فاروج و بجنورد برگزار شده است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی ادامه داد: با توجه به دیدار اعضای ستاد این همایش با مراجع عظام از جمله آیت‌الله نوری همدانی و علوی گرگانی گزیده دیدار با این مراجع در قالب پیامی در ویژه‌نامه این همایش به چاپ می‌رسد.

وی با تاکید بر این که باید تبلیغات محیطی این همایش در شهرستان فاروج و روستای خسرویه پر رنگ‌تر شود، یادآور شد: برخی از آثار آقا نجفی قوچانی از سوی اداره کل کتابخانه‌ها خریداری و در کتابخانه‌های استان توزیع می‌شود.


4603044
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است