استانی 03:07 - 03 اردیبهشت 1397
در بوشهر؛
بوشهر - بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر منطقه ای برگزار می‌شود و نمایشنامه‌های منتخب دانشگاه‌های سراسر کشور در بوشهر به اجرا در خواهند آمد.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر منطقه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری بوشهر، بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر منطقه ای با عنوان ( خلیج فارس) برگزار می شود. در این جشنواره ۱۰ نمایشنامه در سالن‌های استاد صغیری، استاد امیری و سالن لطفی از سوم تا هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین کارگاه های تئاتر با عناوین« هدف بازیگری» توسط محمودرضا رحیمی، «فضا در طراحی صحنه » توسط سینا ییلاق بیگی، « تنفس در بازی» توسط اصغر همت و « کارگردانی پیش از شروع تمرین» توسط محمد عاقبتی دایر خواهد بود.

در بیست و یکمین جشنواره تئاتر منطقه ای، نمایشنامه های « ناتان و تبلیت» به نویسندگی پری برمنج و به کارگردانی هادی محرابی از دانشگاه دامغان، «فراخوان بازیگری» نویسنده و کارگردان رضا ذهبی از دانشگاه هنر شیراز، «غشمار» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم یزدانی از دانشگاه نبی اکرم تبریز، «چشمش به دشت باز »به نویسندگی و کارگردانی سعید رسولی از دانشگاه دامغان، «آنشرلی با موهای قرمز» به نویسندگی فراز مهریان دهکردی و به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور از دانشگاه شهرکرد، «سفارش برای اشتراک ۱۳۸» به نویسندگی آرمین ترابی و به کارگردانی ایمان رمضانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، «سنگی بر گورم» برگرفته از یرما اثر لورکا به کارگردانی زیبا دریاسفر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیر،« دلقکهای غمگین» به نویسندگی علی حاتمی نژاد و به کارگردانی مانلی حسین پور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن، «پرسه های موازی» به نویسندگی پیام لاریان و به کارگردانی محمد خالدی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر، «مردی که مار شد» به نویسندگی رسول بانگین و به کارگردانی مجید درویش نژاد از دانشگاه پیام نور ارومیه به روی صحنه خواهند رفت.


9754784
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است