گوناگون 23:18 - 01 خرداد 1394
انگیزه خود رو پیدا کنین. مردم دلایل مختلفی برای کم کردن وزن خود دارن از سلامتی گرفته تا احساس خوب دیده شدن.

چگونه با پیاده روی وزن کم کنیم؟
امام علی علیه السلام : خوش اخلاقی  روزی ها را زیاد می کند و میان  دوستان  انس  و الفت  پدید می آورد.

 

به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، انگیزه خود رو پیدا کنین. مردم دلایل مختلفی برای کم کردن وزن خود دارن از سلامتی گرفته تا احساس خوب دیده شدن. مهم نیست که چه چیزی به شما انگیزه میده. اونچه که مهمه اینه که دلیل شما به اندازه کافی خوب باشه که روی هدفتون تمرکز کنین و به روند کارتون مسلط بشین.



 تصمیم بگیرین که هرروز حداقل ۸۰۰ قدم راه برین. این کار سخت نیست. آیا شما باید به مغازه ای برین که کمی از شما دوره؟ پیاده برین. آیا دفتر کارتون طبقه سوم ساختمونه؟ از پله ها بالا برین. از محل کارتون تا خونه با ماشین ۱۰ دقیقه زمان می بره؟ پیاده برین و قدم بزنین. از هر موقعیتی برای پیاده روی به جای ماشین استفاده کنین.



 برای ردیابی قدم هاتون از تکنولوژی استفاده کنین. شما میتونین یک گام شمار بخرین و یا اپلیکیشنی بر روی گوشی خود نصب کنین که کل قدم های خودتون رو حساب کنین. این مورد به شما در تنظیم کردن کارها برای رسیدن به اهدافتون به طور بهتر و سریعتر کمک میکنه.



 استقامت و سرعت خود را تقویت کنین. به آهستگی قدم بردارین تا زمانی که به اندازه کافی احساس راحتی کردین به کارتون سرعت ببخشین. با یه سرعت قابل کنترل شروع کنین اما هر روز یه کمی بیشتر به پیاده روی خود اضافه کنین.



 زمانی که میتونین، در چالش ها شرکت کنین. هنگامی که به اندازه کافی اعتماد به نفس پیدا کردین و احساس کردین که میتونین برای یک لحظه، نفسِ خودتون رو نگه دارین سعی کنین مسیرهای شیب دار و با سرعت پیاده روی کنین. وقتی که این کار رو انجام بدین، فشار رو بر روی پاها و شکم خود احساس میکنین. اینجوری به سوزوندن چربی با سرعت بیشتری تمایل دارین. شما میتونین به سمت پایین به آرومی راه برین اما پیاده روی سریع رسیدن به هدفتون رو ممکنه سخت تر کنه.

 

نوین زی /2021


6422812
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است