استانی 10:22 - 20 بهمن 1394
همزمان با ایام دهه مبارک فجر، فاز اول شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر جورقان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از همدان؛ معاون امور عمرانی استاندار همدان در آیین بهره برداری از فاز اول شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر جورقان گفت : با توجه به کمبود روز افزون منابع آب، جمع آوری آبهای سطحی و فاضلابها جهت برگشت به چرخه مصرف برای بخش کشاورزی و صنعت اهمیت به سزایی دارد.


محمود رضا عراقی با اشاره به دستاوردهای بین المللی دولت تدبیرو امید افزود : امیدواریم با توسعه روابط خارجی،توافقهای بین المللی و رفع تحریمها شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و افزایش اعتبارات عمرانی در سال آینده باشیم.


وی با بیان اینکه کاهش چشمگیر درآمدهای نفتی چیزی از عزم دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم نکاسته است یادآورشد: با مشارکت مردم در شرایط سخت اقتصادی نیز شاهدتوسعه زیرساختهای خدماتی بودیم که سعی داریم با افزایش اعتبارات نیاز کمتری به سهم مشارکت مردمی برای اجرای طرحهای عمرانی داشته باشیم.


فرماندار همدان نیز با اشاره به مزین بودن کوچه های شهر جورقان به نام شهدای گلگون کفن این منطقه یادآور شد : هرچه داریم به برکت خون این شهداست که امروز شاهد برکات این انقلاب شکوهمند در اقصی نقاط کشور هستیم.


علی تعالی افزود : توسعه بیشتر مناطق محروم کشور از سیاستهای دولت تدبیر و امید است که در این راستا توجه ویژه ای در توزیع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان به شهر جورقان داشتیم.


در ادامه معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت : تا کنون 2هزارو 97 متر از شبکه فاضلاب شهر جورقان و یک هزارو 850 متر از خط انتقال آن انجام شده است.


سعید عبدالله زاده افزود :برای اجرای این طرح تا کنون  8میلیاردو 451 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که اعتبار مورد نیاز برای اتمام طرح76 میلیارد ریال برآورد شده است.


وی افزود: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر جورقان از سال 90آغاز و سال 1415 برای اتمام طرح پیش بینی شده که تولید فاضلاب این شهر در سال مقصد 110لیتر در شبانه روز است.


انتهای پیام/ع






7667476
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است