فرهنگی‌هنری 15:53 - 29 شهریور 1393
مشاورمعاون مطبوعاتی خبرداد:
تهران- ایرنا- مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به استقبال چشمگیر اصحاب رسانه برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 570 نشریه و پایگاه اطلاع رسانی برای حضور در این رویداد رسانه ای ثبت نام کرده اند.

مهران عباسی انارکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه رسانه ایرنا افزود: با توجه به پیش ثبت نام انجام گرفته پیش بینی می شود این رقم تا 650 نشریه و پایگاه خبری و اطلاع رسانی در نمایشگاه مطبوعات امسال افزایش یابد.



قائم مقام بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اظهار داشت: بر این اساس حدود 35 مؤسسه مطبوعاتی، 35 خبرگزاری، 60 روزنامه، 50 هفته نامه، 40 دو هفته نامه، 120 ماهنامه، 110پایگاه اطلاع رسانی، 50 مؤسسه دست اندرکار در بخش کسب و کار مطبوعات و غیره با پیش ثبت نام تاکنون به جمع متقاضیان حضور در این دوره نمایشگاه پیوسته اند.



عباسی انارکی خاطرنشان کرد: در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ هر غرفه 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.



به گفته دبیر بیستمین نمایشگاه مطبوعات بیشترین درخواست غرفه نیز به ترتیب 12 و 24 متر بوده است به طوری که 300 رسانه غرفه 12 متری انتخاب کرده اند و 100 رسانه هم 24 متری و باقی رسانه ها نیز متراژی بیشتر از این دو را انتخاب کرده اند.



دبیر بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها همچنین یادآور شد که در مجموع نیز بیشترین متراژ درخواستی متعلق به روزنامه ها و خبرگزاری ها (حدود 7هزار متر) و کمترین متراژ درخواستی نیز مربوط به نشریات غیر فارسی زبان است.



عباسی انارکی خاطرنشان کرد که پیش ثبت نام در سامانه pressexpo.ir صورت گرفته و پس از بررسی های اولیه، ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه انجام خواهد شد.



قائم مقام بیستمین نمایشگاه مطبوعات گفت: امسال و برای نخستین بار، تمامی مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد.



عباسی انارکی تاکید کرد حضور در نمایشگاه بیستم بدون پیش ثبت نام امکانپذیر نیست.



بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی 18 تا 24 آبان برگزار می شود.



فراهنگ(4)**1355**1569

انتهای پیام /*


4754197
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره فیلم کن از پوستر رسمی هفتاد و هفتمین دوره خود در سال۲۰۲۴ رونمایی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» طی سی روز، بیش از ۴۶۹۰ ساعت از سوی کاربران کتابخانه‌های عمومی به طرح بهار در بهار اختصاص یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جامعه صنفی تهیه‌کنندگان علیه برخی سینمادارانی که بیشتر از قدرالسهم توافقی، عایدی دارند، بیانیه‌ای صادر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه جشنواره محیط زیستی آسیا CMS VATAVARAN در سال ۲۰۲۴ در دهلی نو هند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صحرا اسدالهی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره بین‌المللی زنان بیروت دریافت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: حریم کوشک امیر سلیمانی واقع در منطقه ۱۵ تهران پس از مدت‌ها تعیین شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صدای رسانه ملی، برنامه‌های شبکه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برخی از هنرمندان موسیقی در نیمه اول اردیبهشت ماه کنسرت‌هایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر آنها همچنان در گونه موسیقی پاپ است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است