استانی 10:00 - 29 مهر 1399
مسئول اتحادیه انجمن­ های اسلامی دانش ­آموزان استان ایلام:
ایسنا/ایلام مسئول اتحادیه انجمن­ های اسلامی دانش ­آموزان استان ایلام گفت: جشنواره ستارگان در پاییز امسال در بستر پیام­رسان «آی­گپ» برگزار می‌­شود.

جشنواره ستارگان، ویژه دانش ­آموزان متوسطه اول برگزار می­‌شود

«روح‌الله پارسی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این جشنواره  با توجه به شیوع کرونا و محروم­شدن دانش­ آموزان از برنامه­ های حضوری مهارتی، تربیتی و تشکیلاتی برای مقطع متوسطه اول برگزار می­ شود.

وی تاکید کرد: در این جشنواره که به صورت آنلاین و در قالب برنامه آی گپ طراحی شده محتوای ناب در اختیار دانش آموزان قرار می­ گیرد.

پارسی تصریح کرد: علاقمندان به ثبت نام در این دوره می­توانند با نصب برنامه­ی آی­گپ از قسمت آیلند آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب نموده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

مسئول اتحادیه انجمن ­های اسلامی دانش­ آموزان استان ایلام با تاکید بر اینکه در این جشنواره دو نوع محتوا برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، گفت: محتوای آموزشی شامل مهارت های فنی-امدادی، هنری، تشکیلاتی، تربیتی، علمی و درسی، اعتقادی و محتوای تربیتی و تعاملی شامل پویش ها، چالش ها، مسابقات ذهن برتر، استیکر، رادیوستارگان، ستارگان تی وی خواهد بود.

پارسی گفت: جوایز این جشنواره تبلت، موبایل هوشمند، دوچرخه، ps4و xbox، تلسکوپ، اسکیت و اسکوتر، ساعت هوشمند، هدفون و هدست و هارد خواهد بود.

انتهای پیام


10771783
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است