استانی 10:56 - 10 اسفند 1395
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:
همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ورودی تمام شهرهای استان همدان در هفته درختکاری به همت راهداران پاکسازی می شود.

مبادی ورودی شهرهای استان همدان پاکسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رودباری صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی نوروز گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز ورودی همه شهرهای استان در هفته درختکاری به همت راهداران پاکسازی می شود تا هنگام ورود مسافران به استان و شهرهای آن با منظره ای چشم نواز روبرو شوند.

وی با بیان اینکه بسیج همگانی دستگاه های اجرایی برای پاکسازی حریم جاده های استان همدان ضروری است، افزود: این اداره کل با تمام توان و بکارگیری امکانات و تجهیزات خود در راستای ایمن سازی و پاکسازی مبادی شهرهای استان اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پاکسازی ورودی شهرها با هفته درختکاری متقارن شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محوطه راهدارخانه ها اقدام به کاشت درخت می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان عنوان کرد: اولین نگاه و منظره در ذهن مسافران تاثیر خواهد گذاشت و زمینه برای سفر مجدد آنها به همدان را  فراهم می کند که به همین منظور روسای راهداری شهرستان ها باید نسبت به نظافت، پیرایش و چشم نواز کردن مسیرهای ورودی شهرهای خود اقدام کنند.

رودباری عنوان کرد: روکش آسفالت، اجرای خط کشی، نصب تابلوهای ترافیکی و علائم، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شستشو و ترمیم تابلوها و علائم، منظر آرایی و زیبا سازی مبلمان جاده ای، شانه سازی، لکه گیری رویه راه، آشکار سازی دهانه تونل‌ها، شانه سازی، حذف اختلاف سطح، ریزش برداری و ساماندهی حریم از جمله عملیات و برنامه‌های اصلی عملیات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که به طور مستمر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در روز ۲۵ اسفند ماه مانور ترافیک ویژه نوروز آغاز می شود، گفت: در این روز تمامی دستگاه آلات و گشت های راهداری با روشن بودن چراغ گردون به جهت جلوگیری از حوادث، فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: طی تعطیلات نوروزی باید تمامی فعالیت ها و عملیات های عمرانی در راه ها به طور موقت متوقف شود.


8868266
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است