ورزشی 00:50 - 08 فروردین 1396
از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی هستیم
سرمربی مس رفسنجان گفت: تیم اول تا دهم شانس و مدعی صعود به لیگ برتر را دارند و این را خوب می‌دانم که این جدال‌ها تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

کرستیچوویچ: تیم اول تا دهم شانس صعود دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سرمربی تیم مس رفسنجان کرستیچوویچ در رابطه با تیم خود و بازی این هفته با ایران‌جوان بوشهر گفت: من در ابتدا سال نو را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم با کاری که شروع کرده‌ام بتوانم به خوبی به پایان برسانم. در مجموع، تیم ما در آمادگی کاملی بسر می‌برد و از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی هستیم.

وی همچنین در مورد تیم ایران‌جوان بوشهر گفت: تیم ایران‌جوان تیم بسیار خوب و دارای کادر فنی و بازیکنان جوان و بااستعداد مخصوصاً که این تیم در خانه فوق‌العاده زیبا بازی می‌کند اما ما خود را برای این بازی آماده کرده‌ و برای نتیجه به آنجا می‌رویم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب به نمایش گذاشته و 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد شرایط برگزاری لیگ یک و همچنین داوری‌ها گفت: من از هفته نهم به تیم مس رفسنجان آمدم ولی در کل تیم‌های امسال و شرایط لیگ خیلی بهتر از سال قبل برگزار شده و اکثر تیم‌ها در یک سطح هستند و واقعاً تیم اول تا دهم شانس و مدعی صعود به لیگ برتر را دارند و این را خوب می‌دانم که این جدال‌ها تا روز آخر ادامه داشته و تا آخرین روز تکلیف تیم صعودکننده مشخص نیست.

کرستیچوویچ همچنین در مورد داوری‌های لیگ اظهار داشت: سال گذشته کیفیت داوری‌ها خیلی بهتر بود اما امسال از داوران جوان و کم‌تجربه استفاده شده و بحث این داوری‌ها همیشه برای ما وجود داشته است.

وی در مورد تیم‌ ملی ایران و سرمربی این تیم گفت: تیم ملی ایران دارای یک مربی خوب، فنی و باهوش است و بازیکنان ایران نیز به لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردارند و خوشحالم که فدراسیون فوتبال ایران از کارلوس کی‌روش حمایت کرده و امکانات مورد نیاز را فراهم می‌آورند و امیدوارم تیم ملی ایران مستقیماً به جام جهانی صعود کند.


8952774
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا لغو شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی به کشتی گیران شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سه آزادکار و دو فرنگی کار ایران رقبایشان را در رقابت‌های کشتی کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان شناختند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است