استانی 13:41 - 05 مهر 1401

کرمانشاه نیازمند به راه‌اندازی ۴ سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی

فرحناز اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات انجام شده برای راه اندازی یک سایت بازیافت نخاله در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر کرمانشاه به مراکزی برای جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در حال حاضر مجوز راه‌اندازی این سایت صادر شده است.



وی با بیان اینکه اولین سایت بازیافت در پس از تاسیس و فعالیت کوتاه خود برای مدت طولانی غیر فعال شد، افزود: اکنون با توجه به تجمع مقدار بسیار زیادی از نخاله‌های ساختمانی در اطراف شهر کرمانشاه نیازمند راه‌اندازی یک سایت به منظور جمع آوری این نخاله در اطراف شهر کرمانشاه بودیم.



معاون محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده به دلیل حجم بالای نخاله‌های ساختمانی در اطراف شهر کرمانشاه نیازمند چهار سایت برای بازیافت و ساماندهی این پسماندهای ساختمانی بوده که مجوز راه‌اندازی یک سایت آن تاکنون صادر شده است.



اقبالی با بیان اینکه با راه‌اندازی سایت بازیافت برای نخاله‌های ساختمانی نخاله‌هایی که پیشتر در اطراف شهر کرمانشاه وجود داشته به این سایت منتقل خواهند شد، گفت: با راه اندازی این سایت ۲ خط بازیافت نخاله نیز به صورت سیار فعالیت خواهند داشت که این پسماندها را به سایت جدید منتقل می‌کنند.



وی به با اشاره به تولید سالانه حدود ۱.۵ میلیون تن پسماند ساختمانی در کرمانشاه، ادامه داد: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی هرچه سریعتر این سایت بازیافت انجام خواهد شد چرا که پیامدهای ناگواری از جمله آلودگی محیط زیست و برهم زدن چهره شهر را به دنبال داشته است.


11697677
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است