اقتصادی 17:14 - 02 شهریور 1398

انتقاد وزیر صنعت از صدور بخشنامه‌های تکراری مدیران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در بخشنامه‌ای به معاونان وزارتخانه، روسای سازمان‌های صمت استانی، مدیران عامل و روسای سازمان‌ها، شرکت‌ها، صندوق‌ها، و موسسات وابسته این وزارتخانه بر لحاظ کردن نظرات اتاق و شورای گفتگو و تشکل‌های مرتبط در تدوین قوانین و رویه‌های اجرایی تأکید کرد.

وی کاهش صدور بخشنامه‌های مکرر و حرکت به سمت ایجاد ثبات در فضای حوزه صنعت معدن و تجارت را سیاست کاری خود معرفی کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرده است که در هنگام بررسی موضوعات مربوط به محیط کسب و کار، تدوین و اصلاح مقررات، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و رویه‌های اجرایی، ضمن دریافت نظرات اتاق و شورای گفتگو و تشکل‌های مرتبط، در ابتدا هماهنگی لازم را با معاونت طرح و برنامه به عنوان مسئول بهبود مستمر محیط کسب و کار وزارتخانه به عمل آورده تا پس از تائید، اقدامات بعدی انجام شود.

این بخشنامه پیرو نامه معاون هماهنگی، نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس‌جمهور، منضم به نامه رییس‌ دفتر معاون اول رییس‌جمهور و نامه دفتر مقام معظم‌رهبری، با موضوع "مطالبات بخش خصوصی و راهکارهای اجرایی در جهت تسهیل امر اقتصادی نظام" و همچنین بند (۳) مصوبات هشتاد و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص مواد (۲) و (۳) قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، بوده است.


10217648
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد سرمایه گذاری بیش از ۳۰ درصدی را در صنعت نساجی و پوشاک شاهد بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: برای اولین بار شماره‌گذاری وسایل نقلیه طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: تابلوی معاملات امروز، دوباره امید‌ها برای رشد خوب و جبران عقب ماندگی از بازار‌های موازی را برای اهالی بازار زنده کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تمرکز سازمان مالیات بر پردرآمد‌ها است و اشراف خود را بر داده‌های مالیاتی افزایش داده‌ایم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر امور گلخانه و گیاهان زینتی گفت: بنابر آمار در شرایط کنونی بیش از ۹۰ درصد بذور هیبرید سبزی و صیفی مورد نیاز از طریق واردات تامین می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر امور گلخانه و گیاهان زینتی گفت: بنابر آمار در شرایط کنونی بیش از ۹۰ درصد بذور هیبرید سبزی و صیفی مورد نیاز از طریق واردات تامین می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد گفت: ۳۰ درصد گندم تولیدی از حوزه برداشت تا سفره هدر می‌رود که با فرهنگ‌سازی و اصلاح کمباین‌ها باید میزان ضایعات را کاهش دهیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تمامی خانه‌های خالی لوکسی که در اختیار نهاد‌ها قرار گرفته‌اند باید در روند مولد سازی قرار گیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور معاون مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: تنها مرجع ثبت قرارداد اجاره سامانه خودنویس است و ثبت انواع قراردادهای اجاره در این سامانه امکان پذیر شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فرابورس ایران در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای جزئیات عرضه عمده سهام کنترلی سرخابی‌ها را منتشر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است