استانی 21:45 - 02 اردیبهشت 1397
معاون سیاسی فرماندار خرمشهر:
خرمشهر- معاون سیاسی فرماندار خرمشهر گفت: شورای سلامت از شورای اداری نیز مهم‌تر است به همین دلیل حضور مدیران در جلسات این شورا، الزامی و اجباری است.

حضور مدیران در جلسات شورای سلامت خرمشهر الزامی و اجباری است

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز ساعدی عصر امروز در نخستین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر برای مدیران غایب در جلسه ابراز تأسف کرد و افزود: شورای سلامت از شورای اداری نیز مهم‌تر و به اعتقاد من هم وزن شورای تأمین است و حضور مدیران در جلسات این شورا الزامی و اجباری است و امیدواریم شاهد تکرار غیبت‌ها نباشیم.

وی، مطرح‌شدن مسائل مهم و مرتبط با سلامت جامعه را دلیل اهمیت شورای سلامت دانست و افزود: مسائل مطرح شده در این شورا با جدیت پیگیری می‌شود و هر کدام از ارگان‌ها وظیفه انجام وظیفه محوله را دارند.

وی بر لزوم همکاری برای رفع این مشکلات تأکید کرد و گفت: با وجود اینکه برخی از مشکلات برای مدت طولانی بدون حل مانده‌اند اما می‌توان با همکاری موارد اضطراری را مرتفع کرد تا این جلسات در سال ۹۷ نتیجه‌بخش باشد.

وی از موضوع سگ‌های ولگرد به عنوان یکی از مشکلات ادامه‌دار شهرستان یاد کرد و گفت: دادن مجوز برای اتلاف برای مدت کوتاه و نبود تناوب در اجرای این کار علت اصلی مرتفع نشدن مشکل سگ‌های ولگرد در خرمشهر است و در امر زنده گیری هم نیاز به ورود بخش خصوصی است.

وی توضیح داد: این مشکل بدون حضور بخش خصوصی قابل‌رفع نیست و با توجه به اینکه بخش خصوصی برای زنده گیری هر قلاده سگ مبلغ یک میلیون تومان را درخواست کرده است و انجام کار نیاز به صرف اعتبارات قابل توجه است کمک سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص می‌تواند تنها راهکار باشد.

وی در ادامه انجام آهک پاشی در کوتاه‌ترین زمان را خواستار شد و اظهار کرد: باید بر آهک پاشی در مناطق شهری و روستایی نظارت شود و آهک پاشی نیز تا ۱۰ اردیبهشت پایان یابد.

وی به جمع شدن آب‌های سطحی و فاضلاب در معابر و کوچه‌های خرمشهر نیز اشاره کرد و از بخشداری‌ها و شهرداری‌های خرمشهر و مینوشهر خواست شکستگی‌ها را به آبفا و آبفار اطلاع دهند.

برگزاری جلسه مشترک با مسئولان آب، شهرداری شورای شهر و منطقه آزاد اروند برای بررسی راهکار رفع مشکل بهداشت مدارس و شستشوی بازارهای امام علی (ع) و بازار صفا خرمشهر از دیگر مصوبات نخستین جلسه شورای سلامت خرمشهر بود.


9754561
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است