گوناگون 04:30 - 17 مهر 1394
بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا بازتابی گسترده در رسانه‌های لبنانی داشت و مواضع قاطع و صریح ایشان را خط بطلانی بر ادعاها درباره تغییر سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران توصیف کردند.

به گزارش ایرنا، رسانه های لبنانی،این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان را که فرموده‌اند، مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بیشماری که دارد و منفعتی که اصلا ندارد، مورد اهتمام قرار داده‌اند.

برخی از رسانه های لبنانی تاکید کردند که بیانات و مواضع قاطع و صریح حضرت آیت الله خامنه‌ای خط بطلانی بر ادعاها و تحلیلی هایی است که مدعی شده اند، در سیاست های داخلی و خارجی ایران تغییراتی صورت گرفته است.

براساس این گزارش ، همه رسانه‌های لبنانی از جمله روزنامه های صبح پنجنشبه، پایگاه‌های خبری و شبکه های تلویزیونی و رادیویی با گرایش ها و مشرب های سیاسی مختلف بدون استثنا بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر و پخش کردند.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در صدر صفحه اول روزنامه های لبنان و در صفحه های اخبار بین الملل و منطقه و رویدادهای مهم آنها جای گرفت.

رسانه‌های لبنانی نوشتند که حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کرده اند، با مذاکره با آمریکا مخالفیم ، علتی دارد؛ مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی ایران یعنی نفوذ. می خواهند راه را باز کنند برای تحمیل.

برخی از رسانه‌های لبنانی خاطرنشان کردند: حضرت آیت الله خامنه ای خطی قرمز و روشن وضع کردند که با مرحله بعداز توافق هسته ای تناسب دارد اما آنچه را که قبل از توافق رخ داده است، نفی نمی‌کند.

در این زمینه روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: این عبارت آیت الله خامنه ای ، مذاکره با آمریکا ممنوع، بر همه گمانه زنی ها و ارزیابی‌های بعداز توافق هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 پایان داد و خط بطلانی بر همه ادعاها و تحلیل ها در باره تغییر در سیاست های داخلی و خارجی ایران کشید.

السفیر دیگر روزنامه لبنانی هم نوشت: بیانات آیت الله خامنه ای ناظر بر این است که نباید با آمریکا در باره پرونده های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و امنیتی مذاکره کرد تا راه های نفوذ آن بسته شود.


7180555
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است