ورزشی 03:16 - 01 دی 1393
بازیکنان فوتبال این روزها با حواشی جذابی همراه هستند که به آن می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فوتبالیست مشهور فوتبال جهان به خصوص افراد شاغل در لیگ جزیره علاوه بر درخشش در زمین فوتبال در خارج از زمین نیز همیشه می‌درخشند.

حواشی جالبی با خود به همراه دارند.



شاید مهمترین خبری که این روزها شکل گرفته است در خصوص اعلام بازنشستگی تیری‌آنری بازیکن اسطوره‌ای و افسانه‌ای باشگاه نیویورک رول بول است که با حضور 8 ساله‌اش در آرسنال موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است.



وی به تازگی اعلام کرده که قصد حضور در نیمکت آرسنال را دارد و می‌خواهد و در کسوت مربی فعالیتش را در فوتبال از سر گیرد هر چند وی به تازگی به لندن بازگشته و در اسکای اسپرت خبرگزاری مشهور ورزشی انگلیسی به عنوان مفسر فوتبال در کنار گری نویل مشغول به کار شده است.



رحیم استرلینگ



استرلینگ بازیکن باشگاه لیورپول که هفته ای 78 هزار پوند از بندرنشینان شهر لیورپول دستمزد دریافت می‌کند و گویا این مبلغ برای او راضی کننده نیست به تازگی به دلیل آنکه بیمه یکی از ماشین‌هایش " آئودی 3 A به پایان رسیده است و او نیز اقدامی به منظور تمدید قرار داد آن انجام نداده است ،‌600 پوند جریمه شده است.



وین رونی



کاپیتان باشگاه منچستر یونایتد پس از آنکه توانست یکی از سه گل تمیش را برابر تیم لیورپول به ثمر برساند و در نهایت تیمش با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برابر رقیب دیرینه‌اش دست یافت.



به همین خاطر لوئیس فن خال هلندی یک روز استراحت به شاگردانش داد، وین رونی نیز فرصت به دست آمده را مغتنم شمرد و در تعطیلی یک روزه مهمانی به راه انداخت و به این ترتیب دومین مهمانی خود را انجام داد.



گفتنی است، در اوایل امسال رایان گیگز که فصل پیش پس از اخراج دیوید مویس، سکان هدایت یونایتدی‌ها را بر عهده گرفت به تازگی به عنوان یکی از دستیاران فن خال معرفی شده است.



انتهای پیام/

5461991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است