اقتصادی 10:59 - 29 مرداد 1393
عملیات فروش بلیت قطارهای مسافری برای مرحله پایانی سفرهای تابستانی، بدون هیچ خللی در ساعت‌های اعلام شده از سوی راه‌آهن ج.ا.ا آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران بر اساس آمارهای موجود برای مرحله پایانی سفرهای تابستانی، که از اول شهریور لغایت ۱۰ مهرماه را شامل می‌شود، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ظرفت ایجاد شده بود که یک میلیون و ۱۲۰ هزار صندلی آن برای فروش اینترنتی و حدود یک میلیون و یکصد هزار صندلی دیگر به فروش در آژانس‌ها اختصاص داشت.

 

در فروش اینترنتی بلیت قطار این دوره که از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۳ آغاز شده بود، در ساعت اول فروش ۸۴ هزار و ۹۷۰ قطعه بلیت، در ساعت دوم ۳۳ هزار و ۲۲۸ بلیت، در ساعت سوم ۲۳ هزار و ۹۰۰ بلیت، در ساعت چهارم فروش ۱۷ هزار و ۹۴۶ بلیت و در مجموع در روز اول فروش، تعداد ۲۲۵ هزار و ۵۹۳ قطعه بلیت به صورت اینترنتی توسط کاربران خریداری شد.

 

 فروش بلیت قطارهای مسافری در نمایندگی‌های مجاز فروش کشور نیز از ساعت ۸:۳۰ صبح یکشنبه آغاز شد که بر اساس آمارهای ثبت شده، میزان فروش در ساعت اول تعداد ۱۸۸ هزار و ۴۴۰ بلیت، ساعت دوم ۹۳ هزار و ۱۰۳ بلیت، ساعت سوم ۵۴ هزار و ۲۹ بلیت و میزان کل فروش بلیت از طریق دفاتر فروش در روز اول تعداد ۴۹۷ هزار و ۴۶۳ قطعه بلیت بود.

 

با احتساب دو روش یاد شده، مجموعاً بیش از ۷۲۳ هزار بلیت قطار از طرق سامانه فروش بلیت قطارهای رجاء ( اینترنتی و آژانسی) توسط هم وطنان گرامی خریداری شد.

 

بر این اساس تعداد ظرفیت ایجادی برای محور جنوب حدود ۱۶۵ هزار صندلی بود که بیش از ۸۴ هزار صندلی برای خرید اینترنتی و مابقی برای خرید در آژانس اختصاص داشت.

 

در روز اول فروش دوره جدید، ۱۲ هزار و ۵۰ بلیت محور جنوب به صورت اینترنتی خریداری شده و حدود ۲۳ هزار بلیت در آژانس‌ها خریداری شده است.



بر اساس گزارش ناظران و بازرسان، فروش بلیت قطار این دوره بدون هیچ مشکلی به هم وطنان گرامی عرضه شد و تنها دو نمایندگی فروش بلیت قطار در استان خوزستان و آن هم به دلیل مشکلات مخابراتی منطقه دچار مشکلاتی شدند که با پیگیری‌های کارشناسان ذی‌ربط مخابرات و آژانس این موضوع نیز برطرف شده بود.

 

  انتهای پیام/

4518875
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» برای نخستین بار در حوزه صدور تجهیزات پیشرفته پالایشی از جمله کمپرسور و کاتالیست به پروژه‌های فراسرزمینی و دستیابی به دانش فنی ارتقای کیفی نفت‌کوره واحد‌های پالایشی گام برداشته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور سازمان جنگل گفت: براساس آمار سالانه ۱۲ میلیارد متر مکعب چوب مورد نیاز است که ۲۲ درصد آن از طریق واردات تامین می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی شاهد تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و همچنین پروژه‌های مسکن ملی در شهر جدیدپردیس خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: ساخت وساز‌های ویلایی و کوتاه مرتبه تنها با ورود متقاضیان به بازار مسکن تقویت و افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: ساخت وساز‌های ویلایی و کوتاه مرتبه تنها با ورود متقاضیان به بازار مسکن تقویت و افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: ساخت وساز‌های ویلایی و کوتاه مرتبه تنها با ورود متقاضیان به بازار مسکن تقویت و افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با نوسازی و بازسازی یک فروند هواپیمایی بویینگ ۷۳۷ به دست متخصصان ایرانی روزانه یک هزار و ۲۰۰ صندلی به چرخه هوایی کشور اضافه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر نیرو گفت: دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک خانگی طی دو سال گذشته به کنتور‌های هوشمند متصل شده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل سازمان سرمایه گذاری خارجی گفت: ۵ میلیارد و ۵۳۱ میلیارد دلار در سال گذشته سرمایه گذاری مصوب و خارجی داشته ایم که طی سال‌های گذشته با پایش‌های صورت گرفته این میزان افزایش یافته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان بخش خصوصی و مردم در بخش مسکن برای تحقق شعار امسال بسیار حائز اهمیت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است