استانی 06:41 - 07 بهمن 1393
از 15 اسفند 93 تا 15 آبان 94
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: برنامه‌های محدوده گذر حافظیه، با هماهنگی بین دستگاه‌ها برای هشت ماه در دست اقدام است.

برنامه‌های گذرگاه حافظیه شیراز مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری این شهر، محمد فرخ‌زاده با اشاره به اینکه گذر حافظیه از محدود اماکن بین‌المللی و پربیننده توسط گردشگران خارجی و داخلی در تمام فصول سال است، اظهار داشت: به‌منظور ساماندهی حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی و آشنایی شهروندان شیرازی و عموم گردشگران هم‌استانی، داخلی و خارجی، لازم بود برای اجرای برنامه‌هایی که در این محدوده قرار است برگزار شود، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل تمام برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، تفریحات سالم، جشنواره‌ها، یادواره‌ها، ارائه نمایشگاه مربوط به عملکرد ادارات و سازمان‌ها با رویکردهای اجتماعی و مردم‌محور است که از 15 اسفند 93 تا 15 آبان 94 برنامه‌ریزی برای آن صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز، با اشاره به مزیت آب و هوایی بسیار مطلوب در این بازه زمانی، گفت: با ارسال نامه‌ای از دستگاه‌های متقاضی خواستیم در صورت تمایل به برگزاری این‌گونه برنامه‌ها، زمان و نوع برنامه و تاریخ مدنظر در یکی از هفته‌های 32گانه را به این معاونت اعلام کنند.

فرخ‌زاده با بیان اینکه شهرداری شیراز هیچ‌گونه دخل و تصرفی در برگزاری برنامه‌ها نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهرداری، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات، فقط وظیفه هماهنگی بین دستگاه‌ها برای اجرای برنامه و فرآیند مدیریت کلی بر گذر حافظیه را با هماهنگی دستگاه‌های ذیصلاح بر عهده خواهد داشت و تمام برنامه‌ریزی‌ها، اجرا و بازخورد برنامه‌ها در زمان تعیین‌شده بر عهده دستگاه متقاضی خواهد بود.

وی افزود: در این زمان‌بندی، گذر بر اساس برنامه‌های اعلام‌شده مسدود و به‌جز چند سرویس اتوبوس در طول روز، مابقی به برنامه‌های تخصصی ادارات و نهادهای متقاضی تخصیص داده خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز با اشاره به اینکه پس از جمع‌بندی مطالب، جلسه‌ای توجیهی برای ادارات برگزار می‌شود، اضافه کرد: به دستگاه‌ها پیشنهاد کردیم ماهیت برنامه‌ها بر محور حضور مردم در قالب برنامه‌های مذهبی همانند میلاد معصومین (ع)، جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی، بازدیدهای گردشگری، معرفی ادبیات و مفاخر این استان در قالب برنامه‌های مشاعره، نقد ادبی، نمایشگاه‌های گزارش عملکرد به همراه تقدیر و تجلیل از فعالان، تعزیه‌گردانی، نمایشگاه‌های جذاب شامل گل و گیاه، نمایشگاه‌های هنری از آثار فاخر هنرمندان، کارگاه‌های عملی صنایع‌دستی (تولید و عرضه)،  عملکرد خیران و توانمندی‌های دستگاه‌های مختلف استان فارس بدون نصب سازه، تنظیم و اجرا شود.


5709371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است