استانی 23:27 - 21 دی 1397

فتنه آینده اقتصادی است/مسئولان فکری برای گرانی ها کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین نقوی حسینی شامگاه جمعه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) در مراسمی در جمع مردم ورامین که در حسینیه شاه حسین(ع) برگزار شد، بیان کرد: هر کس در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت می پذیرد، باید با مردم همگام و همراه باشد و برای مردم خدمت کند، نباید به مردم بی توجه بود، که این امر خیانت در حق مردم است.

نماینده مردم شهرستان های ورامین،قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای بیت المال را می خورند و کسی هم به آنها چیزی نمی گویند آنها پا روی خون صدها هزار شهید گذاشتند، برای نظام خیلی زحمت کشیده شده است اما متاسفانه عده ای در حال خیانت به این کشور هستند.

نقوی حسینی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در کلیه عرصه ها حرف برای گفتن در جهان دارد و افتخارات بزرگی را آفریده است، این افتخارات و دستاوردها باید برای مردم انقلابی و شریف ایران تبیین شود.

وی گفت: امروز دشمن با تمام وجود در حال تخریب جمهوری اسلامی ایران است و فتنه آینده فتنه اقتصادی است که مدیران اجرایی در خواب به سر می برند و مردم از مسئولان گلایه مند هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اجرایی باید فکری به حال گرانی های موجود بکنند، مردم پای این انقلاب ایستاده اند و همیشه و همه جا در صحنه هستند اما آن ها از این اوضاع اقتصادی ناراحت هستند.


10025029
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است