فرهنگی‌هنری 09:08 - 09 آبان 1393
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ از سوی استکبار جهانی به ایران بوسیله صدام حسین رزمندگان به ندای رهبر و ولی زمانشان لبیک گفتند و در جبهه حق علیه باطل با شعور حسینی و حماسه‌ای عاشورایی حضور یافتند تا به فرمان امام خمینی(ره) از شرف و حیثیت ملی و دینی خود دفاع کنند.

همراهی با حسین زمان و انقلاب‌اسلامی در کلام شهدا

به گزارش سرویس«فرهنگ‌حماسه» ایسنا، در همین رابطه شهید منصور جلالی در وصیت نامه‌اش نوشته است: ما نیز باید صداقت خویش را در تکرار دیرینه‌ی این کلاممان که می‌گفتیم:«یا لیتنی کنت معکم فأفوز فوزا عظیما» به اثبات برسانیم و بدانید که امروز نیز به گفته‌ی امام صادق(ع) صحنه، عاشوراست و نبرد نیز بین حسینیان از یک سو و یزیدیان از سوی دیگر است که به همراه حسین زمان،پیر جماران،امام خمینی در صحنه بماند؛ چه به پیروزی رسد و یا شهید شود جایگاهی همانند یاران حسین (ع) دارد و بازماندگان صحنه‌ی پیروزی رسد و یا شهید شود جایگاهی همانند یاران حسین (ع) کربلا باید پیام رسان خون شهیدان کربلا باشند و گرنه اگر جز این بود، در صف دشمنان خدا و قرآن و ائمه معصومین (ع) هستند و این را نیز بگویم که تنها و تنها جهاد و کوششی مقبول درگاه خداست که تحت ولایت امام عادل یا ولی فقیهی باشد و در این زمان ولایت امام خمینی بر همگان محرز شده است.

شهید عباس پورطاهریان نیز در رابطه با همراهی با علما و روحانیت در وصیتنامه خود،دانش‌آموزان را خطاب قرار داده و یادآور شده است: سخن من به دانش‌آموزان مسلمان و متعهد این است که هیچ وقت از روحانیت جدا نشوند و همگام و همراه روحانیت باشند که به قول امام این روحانیت بوده که اسلام را به اینجا رسانیده است و شما برادران و خواهران دانش‌آموز باید طوری از سنگر مدرسه حفاظت کنید که این منافقین و دشمنان امام و انقلاب اسلامی نتوانند در سنگرتان نفوذ کنند.

شهید علی‌اکبر ترشیزی هم در وصیت‌نامه خود نوشته است: از راه ولایت‌فقیه منحرف نشوید و جبهه‌ها را خالی نگذارید و اگر مرگ با سعادت را می‌طلبید، همراه با سخنان گهربار امام امت خود را بسازید و دنبال رو راه او باشید.

همچنین شهید خانعلی پیاده‌کوهسار در وصیت‌نامه‌اش توصیه کرده است:.. و سفارش دارم که حسین زمان را تنها نگذارید و شماها بازوان محکم پرتوان امام و انقلاب باشید که در آینده انشاءالله بتوانید خدمتگزار خوبی برای این ملت مستضعف و رنج دیده باشید و راه آن این است که مفاهیم صحیح اسلام را خوب درک کنید و به دوستان توصیه می‌کنم که با انقلاب اسلامی همراه باشید و امام را هرگز تنها نگذارید و یاری دهنده او باشید و ظلم و ظالم را یاری نکنند و در این راه شما پیروزید.

شهید علی جعفری‌پور هم در وصیت‌نامه خود می‌گوید:حسین جان، اگر در کربلا نبودیم به ندایت لبیک گوییم، حسین جان، اگر در آن فضای داغ و خونین کسی به فریادت نرسید و ندای تو را لبیک نگفت، ما پیروانت در فضای گرم و خمینی بزرگ لبیک گفته، به یاری حسین زمان ایران زمین می‌شتابیم و به جبهه نور علیه ظلمت می‌رویم و با خون خود قلب امام زمان ( عج ) را شاد می کنیم.

انتهای پیام


5080899
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رایزن فرهنگی پاکستان گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رایزن فرهنگی پاکستان گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کمیته پیگیری حفاظت از خانه‌های تاریخی تهران از برچیده شدن سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اولین قسمت از مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است