استانی 02:12 - 31 فروردین 1393
با هزاران امید و آرزو برای صعود
تیم سپاهان با امید به شکست تیم فوتبال الهلال و کسب جواز صعود به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، امروز اصفهان را به مقصد عربستان ترک می‌کند.

سپاهان برای رویارویی الهلال راهی عربستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری با برگزاری دیدارهایی پیگیری می‌شود. تیم سپاهان اصفهان که در آخرین دیدار مرحله نهایی باید به دیدار تیم الهلال برود، امروز عازم عربستان می‌شود.

تنها نماینده فوتبال اصفهان که روز سه‌شنبه باید به مصاف تیم الهلال برود، دو روز زودتر عازم عربستان و رویارویی با حریف عربستانی می‌شود.

به گزارش فارس، تیم سپاهان پس از برد پر گلی که برابر تیم السد قطر کسب کرد، انگیزه‌های زیادی برای کسب پیروزی برابر حریف دارد، چراکه پیروزی در این بازی می‌تواند سند صعود این تیم را امضا کند.

طلایی‌پوشان اصفهانی در حال حاضر با 7 امتیاز به دلیل عدم کسب نتیجه در دیدار مستقیم، بعد از الاهلی امارات در رده دوم جدول قرار دارد و نتیجه به دست آمده در دیدار با تیم الهلال، تأثیر زیادی بر وضعیت هر دو تیم از نظر صعود خواهد داشت.

تیم سپاهان در مسابقات لیگ امسال نتوانسته سهمیه شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؛ از این رو باقی ماندن در کورس آسیا برای این تیم اهمیتی به مراتب بیشتر از گذشته پیدا کرده است.


3524044
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است