اجتماعی 18:03 - 25 بهمن 1396
در بسته امروز اخبار اجتماعی ایسنا بخوانید:
پلیس درمورد ولنتاین مطابق قانون عمل می‌کند، آلودگی اهواز منشاء داخلی دارد، "کاوه مدنی" بازداشت نشده است، پلمب ۱۰ صرافی متخلف، مشاهده ۳مورد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اطراف دریاچه چیتگر تهران، پیگیری حل معضل دستفروشی‌هاو پیگیری تعطیلات زمستانی مدارس پس از اتمام بررسی بودجه تیتر برخی اخبار امروز اداره اجتماعی ایسنا است.

از عملکرد پلیس درخصوص ولنتاین تا مشاهده آنفلوانزای فوق حادپرندگان در تهران

به گزارش ایسنا، سرویس اجتماعی ایسنا امروز بیش از ۵۰ خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که برخی از مهمترین آن‌ها در ادامه می‌آید:

پیگیری حل معضل دستفروشی‌ها/ آخرین وضعیت برپایی نمایشگاه‌های بهاره

محمدعلی نجفی -شهردار تهران- با اشاره به اعتراض مغازه داران نسبت به دستفروشی در مقابل مغازه‌های خود، بر لزوم حل و فصل دستفروشی مقابل مغازه‌ها تاکید کرد و در تشریح همکاری شهرداری تهران با اتاق اصناف برای عدم برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، گفت: آن بخشی از کار که مربوط به شهرداری تهران بوده درباره برگزاری نمایشگاه‌های بهاره کاملا محدود شده، به شکلی که غیر از دو سه مورد که مجوز داده شده مجوز دیگری برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره توسط شهرداری تهران داده نشده است.

جلسه امروز مدیران شهری با جهانگیری/ بررسی استعفای مسجد جامعی از شورایاری

محسن هاشمی -رییس شورای شهر تهران- از برگزاری جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور برای تعیین تکلیف وضعیت واگن‌های مترو خبر داد و درباره استعفای مسجد جامعی از ستاد شورایاری‌ها نیز گفت: ایشان نامه‌ای نوشتند که می خواهند استعفا بدهند اما استعفایشان تا کنون پذیرفته نشده چرا که باید این موضوع در هیات رییسه کمیسیون فرهنگی بررسی شود.

وضعیت نامطلوب نشاط اجتماعی ایرانیان و تاثیر آن بر "سلامت"/ فضای سبز را به خانه‌ها ببرید

دکتر علی اکبر حق‌دوست -معاون برنامه‌ریزی راهبردی وزارت بهداشت- با اشاره به وضعیت ایران در حوزه نشاط اجتماعی و تاثیر آن در سلامت مردم، راهکارهای افزایش نشاط میان آحاد جامعه را تشریح کرد و گفت: نشاط اجتماعی تنها به معنای خنده و بشاش بودن نیست. نشاط اجتماعی مفهومی گسترده‌تر از این مباحث است. متاسفانه طبق شاخص‌های بین‌المللی وضعیت کشور ما از این نظر در زمینه نشاط اجتماعی مثبت نیست و در رتبه‌بندی بین‌المللی رتبه‌های بالای ۱۰۰ را کسب می‌کنیم که اصلا زیبنده کشورمان نیست.

تلاش برای کاهش رفتارهای پرخطر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

علی اسدی -معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت- تاکید کرد: اقدامات مداخله‌ای در حوزه سلامت روان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تاکنون توانسته‌ در کاهش بروز رفتارهای پرخطر بسیار موثر عمل کند.

چگونگی پرداخت «وام» به تشکل‌های کارآفرین جوانان

محمد مهدی تندگویان -معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان- با اشاره به اینکه دولت معمولا اعتبارات دستگاه‌های مختلف را یکباره و در پایان سال پرداخت می‌کند، گفت: بر همین اساس تا پایان سال اعتبارات استان‌ها در حوزه‌های مختلف جوانان پرداخت خواهد شد و استان‌هایی که موضوع پروژه آنها و اعتبار مورد نیازشان برای دریافت وام مشخص شده است، می‌توانند حمایت مالی مورد نیازشان را دریافت کنند.

جزئیات ادغام هولدینگ‌های پتروشیمی وزارت رفاه/۲۵ درصد سهام پتروشیمی کشور در اختیار شستا

مرتضی لطفی -مدیرعامل شستا- از ادغام شرکت‌ها و هولدینگ‌های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت رفاه خبر داد و گفت: توسعه کشورهای در حال توسعه متاثر از ایجاد شرکت‌های بزرگ و متمرکز است.

تاکید رئیس انجمن مددکاری اجتماعی بر توجه به مقوله "امید اجتماعی"

سید حسن موسوی چلک -رئیس انجمن مددکاری اجتماعی- با تاکید بر مقوله امید اجتماعی گفت: دولت و ملت در تعامل با همدیگر باید بستری را فراهم کنند که امید به آینده و تحقق اهداف و آرزوها بیش از پیش در جامعه ساری و جاری شود.

پیگیری تعطیلات زمستانی مدارس پس از اتمام بررسی بودجه/ پیک نوروزی نداریم

سیدمحمد بطحایی -وزیر آموزش و پرورش- اظهار کرد: برای نوروز سال ۹۷ دانش‌آموزان پیک نوروزی که به معنای آنچه که پیش از این وجود داشت، ندارند و تکالیفی نظیر داستان‌گویی و خاطره‌نویسی برای آنها مقرر خواهد شد همچنین درباره طرح تعطیلی زمستانه مدارس هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم و متغیرهای زیادی مطرح است که باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد

تشکیل اولین مجمع «والدین تهران» در اسفندماه

کامیاب صدری -رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران- از تشکیل اولین مجمع «والدین تهران» تا پایان سال جاری خبر داد و گفت انتخابات شوراهای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان مناطق در سال ۹۵ انجام و آذرماه جاری نیز شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران تشکیل شد.

آخرین آمارها از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور

سیامک مسعودی- رئیس گروه بیماری‌های حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست- گفت: طی دو هفته اخیر در تالاب بوجاق ۲۱۰۰ قطعه پرنده مهاجر جمع‌آوری و امحاء شده است. آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در تالاب بوجاق گیلان به علت شیوع نوعی از ویروس است که برای اولین بار در کشور ما گزارش شده اما نوع ویروس مشاهده شده در پرندگان تلف شده در کنار دریاچه چیتگر تهران همان ویروس سال قبل است.

مشاهده ۳مورد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اطراف دریاچه چیتگر تهران

محمد حسین بازگیر -رییس اداره محیط زیست شهر تهران- از مشاهده سه لاشه پرنده مبتلا به ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) خبر داد.

آلودگی اهواز منشاء داخلی دارد/ "کاوه مدنی" بازداشت نشده است

 عیسی کلانتری -رییس سازمان محیط زیست- درباره آلودگی هوای اهواز، اظهار کرد: آلودگی هوای اهواز منشاء داخلی دارد.

وی همچنین درباره بازداشت کاوه مدنی -معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست- گفت: کاوه مدنی بازداشت نشده و مورد بازجویی نیز قرار نگرفته است.

پلیس درمورد ولنتاین مطابق قانون عمل می‌کند

سردار سعید منتظرالمهدی -سخنگوی نیروی انتظامی- اعلام کرد که این نیرو در روز ولنتاین مطابق قانون و وظایفش اقدام و برخورد خواهد کرد.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا پلیس اماکن بخشنامه و دستورالعملی در روز ولنتاین داشته یا خیر گفت: طبیعتا پلیس نسبت به هرکاری که غیرقانونی باشد هشدار می‌دهد و آنچه که به پلیس اماکن مرتبط باشد اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: طبیعتا نظارت‌ها و پیگیری‌ها در این حوزه باید از سوی اصناف و اتحادیه ها انجام شود و آن‌چیزی هم که در حوزه پلیس باشد هشدارهایش ارائه می شود.

سخنگوی ناجا درعین حال تاکید کرد که صرفا نباید بگذاریم و منتظر ماند تا اتفاقی رخ دهد و بعد با آن برخورد شود، بلکه باید دستگاه‌های مختلف از جمله رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهند.

پلمب ۱۰ صرافی متخلف/دستگیری آقای "س" جانشین جمشید بسم‌الله

سردار حسین رحیمی -رییس پلیس پایتخت- از برخورد با اخلالگران بازار ارز خبر داد و گفت: از صبح امروز تاکنون ۱۰ صرافی پلمب شده و ۱۶ صرافی نیز اخطار پلمب دریافت کرده‌اند. سردار رحیمی همچنین درباره دستگیری "جمشید بسم الله" گفت: فردی به نام «س» که جایگزین این فرد شده بود در عملیات امروز دستگیر شد.

پربازدیدترین اخبار امروز سرویس اجتماعی تا لحظه ارسال این خبر نیز به شرح زیر است:

پلیس درمورد ولنتاین مطابق قانون عمل می‌کند

پلمب ۱۰ صرافی متخلف/دستگیری آقای "س" جانشین جمشید بسم‌الله

مشاهده ۳مورد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اطراف دریاچه چیتگر تهران

آلودگی اهواز منشاء داخلی دارد/ "کاوه مدنی" بازداشت نشده است

پیگیری حل معضل دستفروشی‌ها/ آخرین وضعیت برپایی نمایشگاه‌های بهاره

انتهای پیام


9678152
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: اکنون بوستان لاله هویت جدیدی در کنار تمام کارکرد‌های پیشین خود پیدا کرده و شهروندان تهرانی با نگاه جدیدی به این بوستان بزرگ می‌آیند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: افزایش چند برابری جریمه (تخلفات رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرریسک کسانی است که می‌خواهند با رانندگی پرخطر جان دیگران را به خطر بیاندازند چرا که افزایش جریمه برای کسانی که در مسیر قانون حرکت می‌کنند مسئله خاصی نیست
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افزایش جریمه‌ها بسیار کار درستی است، اما افزایش جریمه به تنهایی عامل بازدارنده نیست بلکه ایجاد فرهنگ بازدارنده نقش مهم‌تری دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق در کارگاه تولید سپر خودرو خبرداد و گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در طرح خدمات نوروزی هلال احمر قریب به ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است