استانی 03:16 - 01 خرداد 1396
فرماندار بوشهر:
بوشهر - فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به مشارکت ۷۱ درصدی واجدان شرایط در شهرستان بوشهر، گفت: با پایان شمارش آرا در شهر بوشهر، ترکیب ۹ نفره اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بوشهر مشخص شد.

منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر مشخص شدند

عباس جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشارکت بسیار خوبی را در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در قاط مختلف کشور شاهد بودیم و در بوشهر نیز مردم با حضور خود در انتخابات حماسه دیگری را خلق کردند.

فرماندار بوشهر با اشاره به مشارکت ۷۱ درصدی واجدان شرایط این شهرستان در انتخابات، ادامه داد: در شهرستان بوشهر ۱۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در مجموع ۱۲۸ هزار و ۸۸۹ نفر در انتخابات شرکت کردند.

جمشیدی با اشاره به پایان شمارش آرای انتخابات شوراها در حوزه‌های مختلف شهرستان بوشهر بیان کرد: کیوان هاشم‌زاده با ۱۳ هزار و ۸۴۴ رای، پویا دولابی با ۱۱ هزار و ۳۹۶ رای، ندا عبدالله‌زاده با ۱۱ هزار و یک رای، روح‌الله نصرتی با ۱۰ هزار و ۸۲۸ رای، مهرداد آسایش با ۱۰ هزار و ۲۱۵ رای، طاهره شمشیری با ۹ هزار و ۹۸۶ رای، عبدالخالق برزگرزاده با ۹ هزار و ۳۹۳ رای، اکبرتوسلی با ۹ هزار و ۱۲۰ رای و ابوذر دهدار با هشت هزار و ۹۴۰ رای به‌عنوان اعضای اصلی شورای شهر بوشهر انتخاب شدند.

فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: علی پولادی ریشهری، رباب عبیدی، داریوش پوربهی، صدرالله محمدی باغملایی، زهرا رضایی و حیدر رفاهی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بوشهر انتخاب شدد.

وی اضافه کرد: ابراهیم کارگر، مهدی بختیاری، علی زارع، غلامرضا علیزاده و علی حسینی به عنوان اعضای شورای شهر چغادک انتخاب شدند.

جمشیدی افزود: در جزیره خارگ لطف‌الله علی‌پور، مهدی باقری، بهروز خواجه، مهدی بخشی و یوسف وطن‌دوست و در شهر عالی‌شهر علیرضا بهادر، حامد حیدری، خدارحم فراشبندی، اکبر رنجبران و محسن زنده بودی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.


9115363
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است