استانی 19:03 - 27 بهمن 1397

انضباط مالی و شفاف سازی در شهرداری ها در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخزاد در جلسه شورای همیاری شهرداری استان که عصر شنبه در استانداری برگزار شد از شهرداران در برگزاری مراسم دهه فجر تشکر کرد و اظهارداشت: شرکت در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان و در ایام دهه فجر بسیار خوب بود و برای ایام نوروز هم نقش شهرداری ها در شادابی مردم و ارتقا نشاط اجتماعی ضروری است و باید به آن عمل شود.

فرخزاد تصریح کرد: شهرداران باید برای مقابله با بحران سیل و کولاک و برف و سرما آماده باشند تا در این ایام در حوادث غافلگیر نشوند.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: از شهرداران انتظار داریم، نظارت مالی بیشتری در زیرمجموعه خود داشته باشند و آن را کنترل کنند تا از برخی مسایل جلوگیری شود.

وی گفت: لازم است همکاران شهرداری ها ضمن توجه به انضباط مالی، در هزینه ها و پاسخ دادن به درخواست از شهرداریها توجه بیشتری کنند و با رویکرد شفاف سازی پاسخگوی مردم باشند.

فرخزاد تصریح کرد: باید مصوبات شورای شهر اطلاع رسانی عمومی شود و مردم در جریان امور قرار گیرند و اگر دنبال شفاف سازی باشیم حتما مشکلات کاهش خواهد یافت.

وی اظهارداشت: در شرایط کنونی با مشکلات مالی زیادی روبرو هستیم و در تنگناهای شهرداریها باید درست تصمیم گیری و مدیریت کنیم تا دچار چالش نشویم و در این میان ساماندهی نیروها هم لازم است در اولویت قرار گیرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین در خصوص انتخاب مدیرکل جدید امور شهری استانداری هم اظهارداشت: فرد با تجربه ای وارد حوزه شهری شده و امیدواریم با توجه به آموزش و کنترل و راهنمایی لازم بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم.


10056355
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است