استانی 18:30 - 29 آذر 1393
امام جمعه ایزدشهر:
امام جمعه ایزدشهر با اشاره به اینکه از کار فرهنگی نباید غافل شد، گفت: باید مراقبت کرد تا فرهنگ اسلامی، ایرانی و بومی دستخوش توریست و فرهنگ وارداتی نشود.

فرهنگ اسلامی ایرانی نباید دستخوش فرهنگ وارداتی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده امشب در آیین معارفه شهردار جدید ایزدشهر، بیان داشت: آنچه سبب پیشرفت جامعه می‌شود، اتحاد و همدلی، همبستگی و همزبانی است.

امام جمعه ایزدشهر تصریح کرد: هرجا دوصدایی و اختلاف به وجود آید، آن وقت خدمت کم‌رنگ و بی‌خاصیت می‌شود.

وی ابراز داشت: ایزدشهر ظرفیت زیادی برای کار دارد، اگر چه سه محله است، ما یک ایزدشهر می‌شناسیم و باید به همه ایزدشهر به یک یک نگاه دیده و کار شود.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه معیار خدمت، عمل به قانون است، ابراز داشت: همه افراد در برابر قانون مساوی هستند و فرقی بین ارباب رجوع وجود ندارد و این نکته مهمی است که مسئولان باید مد نظر قرار دهند.

امام جمعه ایزدشهر افزود: ایزدشهر، یک شهر توریستی و مسافرپذیر است و ما این موضوع را فرصت ممتاز برای شهر می‌دانیم و از مهمانان استقبال می‌کنیم و در خدمتگزاری و ارائه خدمات کوتاهی نخواهیم کرد لیکن از کار فرهنگی هم نباید غافل شد و باید مراقبت کرد تا فرهنگ اسلامی، ایرانی و بومی دستخوش توریست و فرهنگ وارداتی نشود.

وی تاکید کرد: آیات و روایات فراوان داریم که مسئولان را علاوه بر اینکه موظف به تامین معاش مردم کرده است، وظیفه تامین مباحث فرهنگی مردم را هم به‌عهده آنان گذاشته است.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: تودیع به معنای اتمام خدمتگزاری در مسئولیت فعلی است و هر آنچه که تاکنون در این مقام زحمت کشیدی باید بگذارید و ادامه خدمت را به دیگری بسپارید.

وی معارفه را فرصت جدید برای خدمتگزاری عنوان کرد و افزود: امکانات موجود برای خدمتگذاری مهیا است و این در واقع تعریف دنیا است، بنابراین تا زمانی که فرصت باقی است باید قدر لحظات را دانست تا زمانی که این فرصت از دست رفت، ای کاش، ای کاش بر زبان جاری نکرد.


5456809
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است