استانی 19:27 - 01 اسفند 1397

زن فالگیر کلاهبردار در مرند دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دادستان شهرستان مرند، امروز در جمع اهالی دهستان دولت آباد شهرستان مرند نسبت به آگاهی بیشتر درباره قوانین تاکید کرد و ابراز داشت: در نوشته ها، اسناد و قراردادهای خود دقت کافی را داشته باشید، در معاملات و در هر جایی که نیاز به امضاء کردن است قبل از اینکه سند یا برگه ای را امضاء کنید با فردی باسواد و آگاه، مشورت کنید تا  دچار مشکل نشوید.

محمدحسین علیپور با اشاره به اینکه  متاسفانه در برخی از نقاط مختلف شهرستان و حومه برخی از افراد با استفاده از احساسات و عواطف مردم اقدام به کلاهبرداری می کنند، خاطرنشان کرد: اخیرا یک زن با ترفند فالگیری اقدام به کلاهبرداری از چندین خانواده کرده بود که بعد از اطلاع مراجع قانونی دستگیر و اینک در زندان به سر می برد.

وی تاکید کرد: مردم دقت لازم را داشته باشند که در دام این افراد کلاهبردار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، اطلاع دهند.

دادستان مرند خاطرنشان کرد: در کارهای خیر و نیک به یکدیگر کمک کرده و از اختلاف و دعوا دوری کنید، هرجا دیدید فردی مظلوم حقش در حال پایمال شدن است و مورد ظلم واقع شده با شهادت که یک تکلیف اخلاقی است از حقش دفاع کنید.

همچنین رئیس دادگستری شهرستان مرند عنوان کرد: نظام متکی به مردم است و ما باید بیشتر با مردم باشیم، قضاوت نیز امر خطیری است که باید افراد صالح بر کرسی قضاوت تکیه دهند.

سیف الله زارع زاده عنوان کرد: قضات هر چقدر هم توانمند باشند جهت روشن شدن حقیقت همیشه نیازمند کمک، همراهی و همدلی مردم هستند.


10060022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است