سیاسی 12:18 - 18 بهمن 1394
یوسفیان‌ملا تاکیدکرد؛
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور و شرکت در انتخابات ضمن این که امنیت کشور را به دنیا ثابت می‌کند، اطمینان قلبی برای سرمایه گذاران خارجی است.

حضور پرشور در انتخابات برای سرمایه‌گذاران خارجی اطمینان قلبی ایجاد می‌کند

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این‌که ایران کشوری است که بیشترین انتخابات را تا به حال برگزار کرده است، اظهار کرد: در دنیا چه کشورهایی که دوست یا مخالف هستند و تمام بلندگوهای رسانه‌های استکبار را در اختیار دارند و جمهوری اسلامی ایران با منافع نا مشروع آن‌ها تضاد پیدا کرد، تمام تبلیغات علیه ایران را در ابعاد مختلفی به کار برده‌اند.

وی افزود: در واقع تنها محکی که دنیا می‌تواند داشته باشد، میزان مشارکت و حضور مردم در انتخابات بوده است ، در هیچ انتخاباتی مشارکتی نبوده که باعث ضعف یا سوء تعبیر شده و از اعتماد مردم به نظام بکاهد.

نماینده مردم آمل در مجلس تاکید کرد: بنابراین انتخابات برای کشورهای دیگر، نوعی جنبه رفراندوم سیاسی داشته یعنی میزان حضور را رفراندوم تلقی کرده‌اند و به هر دری متوسل ‌شدند تا مشارکت مردمی به حداقل برسد، تا بگویند که جمهوری اسلامی ایران آن جایگاه و پایگاه خودش را ندارد اما تا این ساعت موفق نشدند چرا که مردم علاقه و پایبندی‌شان را به جمهوری اسلامی ایران ابراز کردند.

یوسفیان ملا در ادامه اظهار کرد: علی‌رغم تمام اتفاقاتی که در طول این‌ سی و چند سال افتاده ، هیچگاه ندیدیم که پای صندوق های رأی خلوت باشد مردم همیشه در انتخابات‌های مختلف اعم از خبرگان، ریاست جمهوری، مجلس و شوراها و... حضور داشته اند ، بنابراین هر آن‌چه که دولت متولی برگزاری انتخابات بوده، دیده نشده که مردم استقبال نکنند.

وی تصریح کرد: در نتیجه مردم عمدتا در انتخابات شرکت می کنند و مراجع، علما ، بزرگان و صاحب‌نظران برای شرکت در انتخابات نظرشان را اعلام می کنند و همه یکپارچه حضور حداکثری در پای صندوق های رأی دارند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بخش دیگری از این‌ گفت‌وگو با تاکید بر این که یکی از پایه‌ها و اساس سرمایه‌گذاری خارجی برای کشوری که قصد سرمایه‌گذاری دارد، احساس امنیت عمومی است، گفت: در واقع سرمایه‌گذاران، معتقدند باید جایی اقدام به سرمایه‌گذاری کنند که هم کشور مربوطه و هم سرمایه آن‌ها در امنیت باشد بنابراین شاخص اولی که قبل از حساب سود و زیان خود در نظر می‌گیرند ، مساله امنیت است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که مساله امنیت شاخص اول برای سرمایه گذاران است، اظهار کرد: امنیت زمانی به چشم دیده‌ می‌شود که مردم طالب آن نظام باشد و این علاقه با حضور در پای صندوق‌های رأی و حضور در مجامع سیاسی- مذهبی مانند نماز جمعه نشان داده می‌شود ، بنابراین شرکت در انتخابات و پای صندوق‌های رأی امنیت این کشور به دنیا را ثابت می کند.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین، این امنیت اطمینان قلبی برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد خواهد کرد که اینجا کشور امنی است و آن‌ها می توانند با خیال راحت سرمایه‌شان را وارد باز کار کنند .

انتهای پیام


7660908
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است