وبگردی 21:27 - 05 بهمن 1393
مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: طنین پیام روشنگر رهبر انقلاب در اندیشه‌های پویا/ فقر آگاهی عامل سوق دادن جوانان غرب به دامان داعش، بازیگر با تئاتر، به روز می‌شود/ «مرگ ماهی» فضا و اتمسفری متفاوت دارد، از پیامک های ناخواسته تا شگرد جالب خالی کردن جیب مشترکان!+تصاویر، فرش قرمز برای رقیب ترکی پهن کرده‌ایم/ 70 درصد بازار پوشاک ایران کالای قاچاق است و... است.

مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز یکشنبه منتشر شده است به شرح زیر است:



طنین پیام روشنگر رهبر انقلاب در اندیشه‌های پویا/ فقر آگاهی عامل سوق دادن جوانان غرب به دامان داعش







 عالمان ادیان معرف دین به تمام مردم دنیا هستند، برهمین مبنا وظیفه بسیار سنگینی بر دوش عالمان و بزرگان اسلام در جهت متوقف کردن جریان اسلام هراسی در جهان است.



عربده کشیدن آمریکا ما را از میدان به در نمی‌کند/ ماجرای ناکامی آمریکایی‌ها در حمله به سوریه/ "پوتین"، اوباما را نجات داد

 مشاور فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: اگر آمریکایی‌ها چنین اشتباهی کنند، حتماً آخرین اشتباهشان خواهد بود و مانند شوروی سابق در باتلاق خود به دام می‌افتند.



رسیدگی به پرونده «رحمیی» اقتدار دستگاه قضا را نشان داد/ حضور دو تابعیتی ها در پست های کلیدی غیرقانونی است/ سرنوشت استرداد خاوری و اموال کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: رسیدگی به پرونده یکی از مقامات عالی‌رتبه سابق کشور اقتدار دستگاه قضا را به نمایش گذاشت.



بازیگر با تئاتر، به روز می‌شود/ «مرگ ماهی» فضا و اتمسفری متفاوت دارد



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/4/2908537_919.jpg



 بازیگر فیلم سینمایی «مرگ ماهی» گفت: شکل روایت این اثر متفاوت است و فیلم، فیلم قضا و اتمسفر به حساب می‌آید و امیدوارم که مخاطب با این فضا همراه شود.



نامه شما به جوانان اروپا، موجب روشنی چشمها شد



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2910052_993.jpg



 جنابعالی با خطابی عاطفی و محبّت آمیز و در عین حال مستدل و عقلانی، آنان را هنرمندانه و خیرخواهانه همچون انبیاء و اولیاء مخاطب خود ساختید. ‌



مردم به جشنواره تئاتر فجر روی خوش نشان دادند

اجراهای چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر نظر مخاطبان و تماشاگران تئاتر را جلب کرد.



از پیامک های ناخواسته تا شگرد جالب خالی کردن جیب مشترکان!+تصاویر



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2909038_567.jpg



 شاید شما هم با پیامک های ناخواسته تبلیغاتی که تنها نقش شارژخوری و هزینه کرد اجباری برای مشترک را داشته‌اند مواجهه شده باشید.



برخورد مستقیم کامیون با پراید/ 4 سرنشین پراید در دم جان باختند




http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2910606_605.jpg



 رئیس پلیس راه استان بوشهر از تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه کامیون در این استان و مرگ 4 تن در این حادثه خبر داد.



مصرف ماهانه 420 میلیون لیتر بنزین در شهر تهران/ پرداخت سالانه 8 میلیارد دلار خسارت بابت آلودگی هوا

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو از مصرف ماهانه 420 میلیون لیتر بنزین در پایتخت خبر داد و گفت: سالانه 8 میلیارد دلار خسارت بابت آلودگی هوا پرداخت می شود.



فرش قرمز برای رقیب ترکی پهن کرده‌ایم/ 70 درصد بازار پوشاک ایران کالای قاچاق است



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2910443_493.jpg



 دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک با اشاره به اینکه بازار پوشاک ایران بازاری 7 الی 8 میلیارد دلاری است، گفت: با کاهش تعرفه واردات پوشاک از کشور ترکیه عملا فرش قرمزی برای رقیب ترکی پهن کردیم و فرصت برای تولیدکنندگان داخلی محدود شده است.



اهمیتی به بخش کشاورزی داده نمی‌شود/ نظارتی بر واردات نیست


 شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی کشاورزی اصفهان ناگفته‌هایی از بخش کشاوری کشور داشتند که در گفتگو با ما آن را در میان گذاشتند.



جزئیات قیمت‌گذاری و شرایط کامل واگذاری سرخابی‌ها اعلام شد

 رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به برگزاری مزایده این دو باشگاه در روز دوشنبه، 27 بهمن افزود: مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس خارج از بورس و فرابورس و از طریق مزایده در سازمان خصوصی سازی برگزار خواهد شد.





پرونده ایران در جام ملت‌ها مختومه شد + متن نامه ارسالی AFC



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2909914_192.jpg



در حالی که دور سوم جلسه ایران با AFC برگزار گردید اما با درخواست کشورمان مبنی بر بازگشت به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موافقت نشد.



روشن: کی روش نقشی در پیشرفت فوتبال نداشته است/عابدینی: با ماندن کی روش مخالف هستم/ شاهرودی: کی روش تحولات خوبی در تیم ملی ایجاد کرده است

 پیشکسوتان فوتبال کشورمان در اظهارنظرهایی موافقت یا مخالفت خود را در خصوص ماندن کی روش به عنوان سرمربی در تیم ملی اعلام کردند.



کی روش: احتمال تغییر نتیجه بازی ایران - عراق محال بود




http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2910410_752.jpg



سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرده که به خاطر مسئله دوپینگ بازیکن عراقی ناراحت و عصبانی است.



از چالش‌های حکام جدید تا سیاست‌های آینده نفتی و رویکرد ریاض در قبال تهران



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/4/2907996_642.jpg



به طور کلی بعید است تغییر جدی در سیاست خارجی عربستان سعودی ایجاد شود. این کشور همچنان متحد و نایب آمریکا باقی می‌ماند و رقابت خود با تهران را ادامه می‌دهد اما...



اگر سلاح ایران نبود پیروزی در میدان جنگ محقق نمی‌شد/تاکید بر تاثیر معنوی «سردار سلیمانی» بر رزمندگان عراقی




http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2911198_294.jpg



فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت اگر سلاح ایران نبود پیروزی در میدان جنگ محقق نمی‌شد.



مخالفت سناتور آمریکایی با تحریم مجدد ایران

 سناتور جمهوریخواه آمریکایی، از موضع اوباما در خصوص ایران حمایت کرد.





3 گروه از جراحان بیشترین شاکیان را دارند/ کاهش آمار گازگرفتگی‌



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2909211_893.jpg

براساس گزارش سازمان پزشکی قانونی بیشترین شکایت از جراحان مربوط به 3 گروه است که به علت بی توجهی به امر درمان موجب آسیب به بیمار شده است.



سهم ما از جذب دانشجوی خارجی تنها نیم درصد است/ افزایش ۶ تا ۷ درصدی جذب دانشجوی خارجی



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/5/2909707_472.jpg

فرهادی گفت: هم اکنون سهم ما در کشور از جذب دانشجوی خارجی تنها نیم درصد است که تا برنامه ششم توسعه باید به ۶ تا ۷ درصد برسد.



با این تکنولوژی حس ششم خود را بکار اندازید + تصاویر

محققان توانسته اند با استفاده از تکنولوژی های نوین قابلیت استفاده از حس ششم را برای کاربران فراهم آورند.


5699906
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک مدرس دانشگاه گفت: یکی از ویژگی­‌های سعدی، سادگی و روانی زبان و صراحت کلام در بیان معانی بلند است، اینکه ادبا به سعدی عنوان هنری «افصح المتکلمین» داده‌­اند، به خاطر همین روانی سخن و فصاحت و بلاغت زبان وی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رأی‌گیری در شورای امنیت بر سر عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل روز گذشته در نیویورک انجام شد و آمریکا به‌عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، این قطعنامه را وتو کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول بخش امداد سازمان دفاع مدنی غزه از کشور‌ها و نهاد‌های بین‌المللی به دلیل بی‌توجهی به خواست این سازمان برای دریافت سوخت به منظور امدادرسانی به قربانیان حملات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بعد از شلیک شکوهمند موشکهای بالستیک و کروز در عملیات وعده صادق بر فراز اسرائیل غاصب، به عمق استراتژی دفاعی کلام تاریخی امام (ره) که فرمود:
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دبی در حال تجربه یکی از بدترین سیل‌های تاریخ خود است و بسیاری از این موضوع حیرت زده شده‌اند زیرا این کشور ده‌ها سال برای کنترل آب و هوا تلاش کرده و از روش‌های بارورسازی ابرها استفاده کرده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رژیم پهلوی که از دوره پهلویِ پدر اعزام طلاب و روحانیون جوان به سربازی را دستمایه فشار به حوزه‌های علمیه کرده بود در اردیبهشت ۱۳۴۲ نقاب از چهره انداخت و تهدیداتش را عملی کرد، اما با تدبیر امام خمینی و همراهی طلاب، پادگان‌ها و سربازخانه‌ها به...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی توضیحاتی ارائه داد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در استمرار شیطنت‌های ناوگان متجاوز آمریکا در خلیج‌فارس، وقاحت فرماندهان آمریکایی به جایی رسید که عناصر پدافندی سکو‌های نفتی نصر و سلمان را در خلیج‌فارس تهدید کرد و از آنان می‌خواهند که سکو‌ها را ترک کنند، ولی مدافعین دریادل و قهرمان این سکو...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، از پشت پرده درآمد سلاطین زباله از پسماندهای خشک شهر تهران گفت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» درکنار وتوی وقیحانه قطعنامه مربوط به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، واشنگتن در پشت پرده به تل‌آویو درخصوص گسترش شهرک‌سازی در اراضی اشغالی چراغ سبز نشان داده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است