ورزشی 11:29 - 03 تیر 1397
مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز تلخ‌ترین تولد خود را جشن می‌گیرد.

تلخ‌ترین جشن تولد مسی

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، لیونل مسی امروز (یک‌شنبه) در حالی ۳۱ ساله می‌شود که تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در بدترین شرایط خود قرار دارد. مهاجم بارسلونا عادت دارد تولدش را در تورنمنت‌های بزرگ جشن بگیرد اما هرگز در چنین شرایطی تولد نگرفته است چون کشورش در شرف حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارد.

مسی در روسیه در بهترین شرایط خود قرار ندارد. ستاره آلبی سلسته در دو بازی تیمش مقابل ایسلند و کرواسی درخشش نداشت. در نخستین بازی پنالتی‌ را از دست داد که می‌توانست پیروزی آرژانتین را برابر ایسلند رقم بزند. در دومین بازی نیز کاملا محو شده بود. باید این موضوع را نیز ‌اضافه کرد که خانواده‌ مسی به روسیه سفر نکرده است و مهاجم آرژانتینی بدترین لحظات خود را بدون حمایت آن‌ها در حال سپری کردن است. امروز مسی ۳۱ سالگی‌اش را در تنهایی جشن خواهد گرفت و تنها به شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال نیجریه فکر خواهد کرد.

با وجود چنین شرایطی برونیتسی، محل اقامت تیم‌ ‌ملی آرژانتین در جام جهانی تولد مسی را جشن خواهد گرفت. شهروندان روسی یک جشن را به این منظور در نظر گرفته‌اند و از این شب لذت خواهند برد.

با این حال ستاره آرژانتینی چیزی از این  فستیوال نخواهد فهمید. احتمال دارد او تقاضای آرژانتین را برای شرکت در این مراسم نپذیرد و حتی ممکن است این جشن باعث آزار مسی نیز شود چون او در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. با این حال مسی می‌تواند در شب تولدش تنها یک آرزو داشته باشد؛ پیروزی برابر نیجریه و حذف نشدن از مرحله گروهی.

انتهای پیام


9820702
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است