علمی فناوری 10:22 - 07 شهریور 1394
مهرماه امسال
سیزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، 7 تا 9 مهرماه در دانشگاه آزاد واحد تبریز برگزار می‌شود.

گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر داود ثمری، رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر به تشریح جزئیات سیزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه این گردهمایی بزرگترین رویدادی است که در نشست‌های پژوهش و فناوری انجام می‌شود، افزود: در این مراسم تمام معاونان پژوهش و فناوری واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای مراکز رشد و رؤسای شوراهای پژوهش و فناوری استان‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: در روز نخست این گردهمایی جلسه هماهنگی رؤسای شوراهای پژوهش و فناوری استان‌ها (31 واحد دانشگاهی و دو واحد مستقل علوم و تحقیقات و نجف آباد) را داریم و چهارشنبه صبح، هشتم مهر مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین استان آذربایجان شرقی و دکتر واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

ثمری با بیان اینکه در این مراسم از معاونان وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز دعوت شده، گفت: سه موضوع سامانه ساها، سامانه مجلات و دسترسی به منابع الکترونیکی و طرح‌های برون دانشگاهی و قراردادها ویژه معاونین پژوهش و فناوری مراکز و واحدها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین برای رؤسای مراکز رشد در سالن جنبی برنامه‌های آموزشی جداگانه‌ای در نظر گرفتیم که سه سخنرانی توسط نماینده دانشگاه (درمورد معرفی مدل اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی)، نماینده‌ای از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نماینده‌ای از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهیم داشت.

رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌توان به غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شهر تبریز و بازدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه‌ آزاد اسلامی با چند تن از خانواده شهدای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه روز پنجشنبه، 9 مهر ماه با حضور استاندار تبریز و دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام


6972231
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدل استاندارد کیهان‌شناسی می‌گوید قدرت انرژی تاریک باید ثابت باشد؛ اما یافته‌های غیرقطعی نشان می‌دهند که این نیرو ممکن است ضعیف شده باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره مصرف ضد آفتاب توسط مادران باردار و کودکان مطالبی بیان کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از روز شنبه اول اردیبهشت ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: تحلیل شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد تهدیدات صهیونیست‌ها و اتفاقات امروز نتایج جالبی در پی داشته است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ناسا به‌ تازگی به مأموریت پهپاد «سنجاقک» برای حضور در بزرگ‌ترین قمر سیاره زحل چراغ سبز نشان داده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دستیار هوش مصنوعی متا (Meta AI) که سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود، حالا به‌طور رسمی به تمام پلتفرم‌های این شرکت اضافه شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی باعث ایجاد عدالت آموزشی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور گفت: در سطح کشور ۴۰۰ فارغ التحصیل دکترای تخصصی فیزیوتراپی داریم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: کود‌های بیولوژیک را می‌توان به صورت مستقیم و یا مخلوط با بقایای گیاه مزرعه مصرف کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است