استانی 17:13 - 09 مهر 1393
یاسوج – خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های این نیرو در هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.

برنامه های هفته نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد/ افزایش کشف مواد مخدر و کاهش جرائم

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ انصاری ظهر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: هفته ناجا از دوشنبه چهاردهم تا بیستم مهر ماه با شعار پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار آغاز خواهد شد.

وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مسئولان استانی، اجرای برنامه‌ها و میزگرد‌های تخصصی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و آگاه‌سازی در خصوص جرائم از اهم برنامه‌های هفته ناجا در این استان است.

انصاری بیان داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی و تجلیل از پرسنل از دیگر برنامه های این نیرو در این هفته است.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین در ادامه به تشریح عملکرد این نیرو در شش ماه گذشته پرداخت و گفت: در زمینه کشف مواد مخدر در سال جاری شاهد رشد 67 درصدی کشفیات بوده ایم.

وی از کاهش 18درصدی جرائم را نسبت به شش ماه سال قبل خبرداد و اظهار داشت:  همچنین کشفیات جرائم 18 درصد افزایش یافته است.

انصاری در خصوص نزاعهای دسته جمعی به عنوان یکی از مهمترین معضلات استان گفت: در مدت شش ماه اول سال جاری نزاع‌های دسته جمعی در استان کهگیلویه و بویراحمد چهار درصد کاهش داشته است.

وی منازعات محلی و تیراندازی در مراسمات عروسی را زا دیگر مشکلات فرهنگی در استان دانست و خواستار فرهنگسازی رسانه ها برای حل این معضلات شد.

 


4851146
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است