استانی 15:32 - 10 بهمن 1393
امام جمعه شهربابک:
امام جمعه شهربابک گفت: انقلاب اسلامی نهضتی است که غبار را از چهره اسلام ناب پاک کرد و چراغ راه زندگی امت اسلامی شد.

انقلاب اسلامی چراغ راه زندگی امت اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک، سرگذشت اقوام گذشته‌ای که در قرآن کریم ذکر شده را برای صاحبان اندیشه درس‌های بزرگ عبرت دانست و اظهار داشت: دقت در داستان‌های پیامبران الهی و اقوامشان راه‌های فراوانی را به روی انسان باز می‌کند تا از تجربه آنها درس‌ها آموخته و در زندگی از خوبی‌هایشان بهره گیرد و از بدی‌هایشان دوری کند.

وی با گرامیداشت وفات کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) گفت: بنا به روایات معتبر از حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و امام جواد(ع) پاداش زیارت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) برای کسی که عارف به حق او باشد، بهشت و زیارت آن حضرت معادل زیارت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) است.

منتظری با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در روز 12 بهمن بزرگترین استقبال تاریخ در تهران برگزار شد و طول جمعیت استقبال کننده از رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به 33 کیلومتر رسیده بود.

وی انقلاب اسلامی را نهضتی دانست که غبار را از چهره اسلام ناب پاک کرد و چراغ راه زندگی امت اسلامی شد.

منتظری همچنین تصریح کرد: از دیدگاه استکبار و کشورهای غربی، انقلاب اسلامی یک حرکت صرفاً داخلی نبود، بلکه زلزله‌ای ویرانگر برای دنیای غرب و استکبار جهانی بود.

امام جمعه شهربابک حضور مدیران کل ادارات استان را در شهربابک مغتنم دانست و گفت: طی دو هفته گذشته مدیران کل جهاد کشاورزی، راه و مسکن و شهرسازی، کمیته امداد به شهرستان شهربابک آمدند که علاوه بر حل بعضی از مشکلات کشاورزان و معضلات جاده‌ای و شهرسازی، گام‌های بسیار خوبی برای اشتغال برداشته شد.

وی افزود: یکی از این موارد تفاهمنامه یک میلیارد تومانی با مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی بود که زمینه کار و اشتغال را برای جمع کثیری از مددجویان در بخش صنایع دستی فراهم می‌کند.  


5735130
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است