ورزشی 11:06 - 05 خرداد 1394
سبحانی:
مشاور زئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: در سریعترین زمان ممکن نتیجه مزایده سرخابی‌ها را اعلام می‌کنیم و به شایعات پایان می‌دهیم.

سفرهای استانی دلیل تاخیر در نام برنده بود/با اعلام نتیجه مزایده شایعات از بین می‌رود
سفرهای استانی دلیل تاخیر در نام برنده بود/با اعلام نتیجه مزایده شایعات از بین می‌رودجعفر سبحانی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دلیل تاخیر را روز گذشته اعلام کردیم اما باز هم مجددا توضیح‌ می‌دهم که برنده مزایده معرفی نشد به دلیل اینکه یکی از استعلام‌ها به دست ما نرسیده بود.


وی ادامه داد: در مزایده‌های قبل تعداد شرکت کننده‌ها  کمتر بود اما این بار به دلیل بررسی 4 شرکت حقوقی حاضر در مزایده نیاز به وقت بیشتری نیاز داشت و 3 مرجعی که باید استعلام خود را به دست ما می‌رساندند به دلیل سفرهای استانی تاخیری در وصول یکی از آنها بود که در سریعترین زمان ممکن حل خواهد شد.


سبحانی گفت: مجلس و نمایندگان محترم و دولت حساسیتی نسبت به واگذاری این 2 تیم ندارند اما سرنوشت باشگاه‌ها برایشان مهم است و مطمئن باشید زمانیکه برنده اعلام شود تمامی شایعات در این باره به پایان می‌رسد.


وی در خاتمه بیان کرد: این احتمال وجود دارد که نتایج استعلام و صورت جلسه ها امروز به دست مسئولان سازمان خصوصی سازی برسد و برای اینکه جانب احتیاط را رعایت کنیم شاید فردا اعلام نتایج کنیم و از طرف دیگر برای اینکه بازی پرسپولیس در مقابل الهلال نیز با حاشیه روبه رو نشود قرار شد که طی همین 2 روز نتایج مزایده چهارم سرخابی‌ها را اعلام کنیم تا داستان این 2 باشگاه به پایان برسد.


انتهای پیام/

6446074
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حضور کشتی گیران ایرانی آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است