فرهنگی‌هنری 11:16 - 31 شهریور 1393
خرم آباد- ایرنا - همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان 'جلوه های پایداری' روز دو شنبه در محل سپاه ناحیه پلدختر برپا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در مراسم گشایش این نمایشگاه با یادآوری رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس نشانه عظمت و شکوه ایران است و در این دوران امت اسلامی ایران معادلات متعارف نظامی و سیاسی جهان را برهم زد.



سرهنگ 'محمد شریف نوریان' با بیان این که هفته دفاع مقدس هفته پاسداشت ارزش هاست افزود: اگر امروز ایران اسلامی در جهان با عزت و سربلند بوده، این سربلندی و عزت مرهون ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و امام شهدا است.



وی با بیان این که عزت ایران اسلامی در گرو ادامه راه شهدا است افزود: برای تداوم این سربلندی باید با تمام توان حافظ دستاوردهای دفاع مقدس بوده و راه شهدا را ادامه دهیم.



وی دفاع مقدس را یک حادثه کم نظیر دانست و گفت: وظیفه ما و همه آنهایی که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده اند در انتقال مفاهیم آن دوران به جوانان امروزی بسیار خطیر است و باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید انتقال یابد .



سرهنگ 'نوریان' گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تشریح فداکاری ها و ایثارگری های آنان به نسل جدید انقلاب اسلامی هدف بر پایی این نمایشگاه عنوان کرد



وی افزود: در این نمایشگاه ادوات و فشنگ جنگی ، ماکت پهباد ، دجالواره ، کتاب و عکس شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه پوستر از شهدای شاخص کشوری به نمایش در آمده است .



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: این نمایشگاه در تاریخ 31 شهریور تا تاریخ هفتم مهرماه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان بر پا شده است .



7272/630

انتهای پیام /*


4769887
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است