استانی 16:27 - 07 آذر 1393
امام جمعه اهرم:
امام جمعه اهرم گفت: امروز شاهد بی‌احترامی رژیم صهیونیستی به نخستین قبله مسلمین هستیم و تنها راه نجات قدس شریف استقرار دولت یکپارچه اسلامی در این سرزمین است.

تنها راه نجات قدس شریف استقرار دولت یکپارچه اسلامی در این سرزمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم به مثلث شوم استکبار برای به زانو درآوردن جریان‌های اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی در راس آن آمریکا سال‌هاست که در کنار انگلیس و صهیونیست برای به زانو درآوردن مسلمانان جهان، شکست خط مقاومت اسلامی و مهار جریان بیداری اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را به‌کار بسته‌اند که این موضوع به دلیل تاثیرگذاری اسلام در جهان است، ضمن اینکه طالبان، القاعده، گروه‌های تکفیری همه اینها با حمایت جدی قدرت‌های بزرگ شکل گرفته‌اند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: همه اندیشمندان جهان اسلام باید توجه داشته باشند که جریان تکفیری دو مشخصه اصلی و ویژگی مهم دارد که نیاز است افشاگری شود که اینها مسلمان نیستند و اهدافی را دنبال می‌کنند که همان اهداف رژیم صهیونیستی است.

راستگو افزود: ایران اسلامی طی 35 سال گذشته پرچم مبارزه با استکبار جهانی را بر افراشته نگه داشته و امروز آزادیخواهان جهان، ایران اسلامی را الگوی خود در مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا می‌دانند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: امروز گروه‌های تکفیری از نام مسلمان و اسلام استفاده می‌کنند و با پرچم لااله‌الا‌الله و محمد رسول‌الله از هر جنایتی فروگذار نیستند، باید علمای جهان اسلام این حوادث را محکوم و اعلام کنند افکار و خط مشی این گروه‌ها با اسلام در تضاد بوده و در خط صهیونیست بین‌الملل است.

وی بیان داشت: امروز هم شاهد بی‌احترامی رژیم صهیونیستی به نخستین قبله مسلمین هستیم و تنها راه نجات قدس شریف استقرار دولت یکپارچه اسلامی در این سرزمین است، یکی از عاملین باج‌خواهی بیشتر صهیونیست‌ها در فلسطین و قدس گروه‌های تفکیری است که عامل متوقف شدن بیداری اسلامی و عامل باج‌خواهی بیشتر رژیم صهیونیستی در منطقه شده است، زیرا این گروه تکفیری چهره‌ اسلام را در جهان مخدوش و زشت کرده است.

راستگو افزود: گروه تروریستی داعش کودکان، زنان و مردان را سر برید و در سایه حمایت‌های بعضی از سران کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان باز همین کشورها ائتلاف ضدتروریست داعش تشکیل دادند و زمانی هم که دارند به اصطلاح خود علیه این گروه مبارزه می‌کنند، توسط هواپیماهای خود سلاح و مهمات به آنها ارسال می‌کنند و بعد اعلام می‌کنند به اشتباهی سلاح به آنها ارسال شده است.

امام جمعه اهرم افزود: امروز تنها کشوری که دارد در بحث مبارزه با گروه‌های تکفیری و داعش در عراق و سوریه از دولت این کشورها حمایت می‌کند و عملا با این گروه‌ها وارد جنگ شده است، ایران اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد تیم مذاکره‌کننده ایران در مورد مسائل هسته‌ای افزود: مقام معظم رهبری فرمودند من با تمدید مذاکرات مخالف نیستم، با اصل مذاکره هم مخالفت نمی‌کنم، هیئت مذاکره‌کننده ایرانی هم پرتلاش و جدی است و ایستادگی می‌کنند، با منطق حرف می‌زنند، زیر بار زور نمی‌روند، اما طرف مقابل عمدا هر روز یک حرفی می‌زند، نگرانی آنها به خاطر اسرائیل است، یعنی اگر جمهوری اسلامی موفق شود، در بحث هسته‌ای اسرائیل ضرر می‌کند.

راستگو عنوان داشت: آمریکایی‌ها همه پست و مقام و پولشان همه مدیون رشوه‌های صهیونیست‌هاست، به همین خاطر از رشد و اقتدار ایران می‌ترسند، باید همه بدانند اگر مذاکرات به نتیجه‌ای هم نرسد، آنکه ضرر می‌کند ما نیستیم، آمریکایی‌ها هستند.

امام جمعه اهرم در ادامه سخنان خود از دادگستری بوشهر به خاطر دستور توقف اجرائیه صادر شده علیه شهرداری اهرم تقدیر و تشکر کرد و افزود: اجرای این حکم موجب تضییع بیشتر حقوق بیت‌المال مردم می‌شود که ما خواستار رسیدگی مجدد به این پرونده هستیم و باید از حقوق مردم دفاع شود تا شاهد رونق بیشتر شهر و توسعه  کارهای عمرانی در اهرم باشیم.

وی به 12 آذرماه روز معلولان اشاره و از خدمات بهزیستی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.


5289867
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است