ورزشی 11:13 - 25 آبان 1397

پورموسوی ۶ بازی ۸ امتیاز، «استان» ۶ بازی ۳ امتیاز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان با سیروس پورموسوی فصل را آغاز کرد و بعد از هفته ششم  در حالی که فولاد با ۸ امتیاز در رده دهم قرار داشت، با تصمیم مسئولان این باشگاه پورموسوی از کار برکنار شد تا ایلی استان دستیار رومانیایی او جایش را روی نیمکت بگیرد.

پورموسوی به دلیل نتایج ضعیف و نارضایتی تماشاگران از ادامه کار در تیم فولاد باز ماند. اما حالا که به هفته های پایانی نیم فصل نزدیک می شویم، فولادی ها ۶ بار هم با هدایت ایلی استان دستیار سابق پورموسوی و سرمربی فعلی شان به میدان رفته اند. 

پورموسوی در ۶ بازی با فولاد صاحب ۲ پیروزی، ۲ مساوی، ۲ شکست، ۵ گل زده و ۷ گل خورده بود و با گرفتن ۸ امتیاز از کار برکنار شد. 

استان در مدتی مشابه ۶ بار هدایت فولاد را بر عهده گرفت که در هیچ یک از این ۶ بازی طعم پیروزی را نچشید. فولاد با سرمربی رومانیایی اش ۳ بار متوقف شد و ۳ بار شکست خورد و تنها ۳ امتیاز گرفت. در همین بازیها فولادی ها تنها ۲ بار گلزنی کردند و ۷ بار گل خورده اند تا فقط ۳ امتیاز به حساب این تیم واریز شده باشد.

فولاد در پایان هفته ششم در رده دهم جدول قرار داشت و در هفته داوزدهم به رده سیزدهم رسیده است. در پایان هفته ششم فاصله فولاد با آخرین تیم جدول ۶ امتیاز بود و حالا فاصله این تیم با آخرین تیم جدول فقط ۳ امتیاز است. 

مقایسه عملکرد دو مربی در یک بازه زمانی مشخص نشان می دهد اگر فولاد با پورموسوی نتایج خوبی نگرفته بود، با مربی جدیدش به نتایجی ضعیف تر هم رسیده است.

جدول مقایسه عملکرد پورموسوی و استن در تعداد بازیهای مساوی؛

ردیف

    مربی

تعدادبازی

پیروزی

مساوی

شکست

گل زد

گل خورده

امتیاز

فاصله تا قعر جدول

   ۱

  پورموسوی

    ۶

    ۲

     ۲

    ۲

    ۵

     ۷

     ۹

       ۶

   ۲

   استن

    ۶

    --

     ۳

    ۳

    ۲

     ۷

    ۳

       ۳


9974560
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است