گوناگون 14:56 - 27 اسفند 1397
داشتن یک وب سایت متناسب با کسب‌وکارتان، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا وارد دنیای تجارت الکترونیک شوید، با روش‌های نوین تجارت الکترونیکی آشنا شده و کسب‌وکارتان را دگرگون سازید.

بهبود کسب‌وکار با طراحی سایت

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سه سوت وب، روزانه بر تعداد وب‌سایت‌هایی که ثبت می‌شوند افزوده می‌شود، با این حال هنوز بسیاری از کسب‌وکارها وب‌سایت اختصاصی برای خود ندارند. امروزه در دنیای مجازی، طراحی یک وب‌سایت با ویژگی‌های خوب می‌تواند تعامل شما با مشتریان‌تان را به صورت شبانه‌روزی حفظ کند. دیگر مانند قدیم آدرس یک وب‌سایت فقط برای درج بر روی کارت ویزیت نیست! بلکه داشتن وب‌سایت برای مشاغل، به امری ضروری تبدیل شده است.

این روزها مزایای داشتن وب‌سایت تا حد زیادی برای همه آشکار است. طراحی سایت با ویژگی‌هایی نظیر: گرافیک جذاب، محتوای مفید و منحصر به فرد، تصاویر زیبا و مناسب، رابط کاربری قوی، امنیت خوب، بهینه‌سازی و سئو می‌تواند برند شما را جهانی کند.

روش‌های دیگری مانند طراحی اپلیکیشن و سئو سایت از روش‌های تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان هستند که هر کدام در جایگاه خود اهمیت زیادی دارند.

در شهرهای بزرگی مانند تهران و کرج، هزاران کسب‌وکار وجود دارد. با توجه به تعدد کسب‌وکارها، متقاضیان طراحی سایت تهران و طراحی سایت کرج، اغلب حوزه‌های مختلف طراحی سایت، مانند: طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت وکلا، طراحی سایت خبری، طراحی سایت پزشکی و … را خواستارند.

برخی خدماتی که می‌تواند در طراحی سایت ارائه می‌شود:

- معرفی خدمات خود مانند ۳sotweb.com

- تبلیغات اینترنتی و بهینه‌سازی مانند سئو و تبلیغات.net

- طراحی وب‌سایت چند زبانه مانند webdesigner-co.com

- و...

جهانی شدن برند با سئو و بهینه‌سازی سایت

وب‌سایت شما در صورتی می‌تواند بازدهی مفید را داشته باشد که توسط مشتریانتان دیده شود. به این معنی که در لیست نتایج موتورهای جستجو در رتبه‌ای بالا قرار بگیرید. این امر با سئو سایت امکان‌پذیر است. با بهینه‌سازی وب‌سایت خود بر اساس معیارهای الگوریتم موتورهای جستجو مانند گوگل می‌توانید به این مهم دست یابید.

روال کلی سئو به این صورت است که کلیدواژه‌های مرتبط با کسب‌وکارتان را انتخاب کرده و وب‌سایت را بر اساس آنها بهینه می‌کنید طوری که با جستجوی کلید واژه‌ها، در رتبه‌های بالا ظاهر شوید.

سهم طراحی اپلیکیشن‌ها در بازار کسب‌وکار

در این بازار پررقابت، اپلیکیشن‌ها نیز سهم ویژه‌ای دارند. طراحی اپلیکیشن مزایای خاص خود را دارد. اپلیکیشن‌ها می‌توانند نمونه کوچک شده وب‌سایت‌ها باشند که می‌توانند بدون اتصال اینترنت در دسترس باشند و البته که این ویژگی بسیار خوبی برای مشتریانتان خواهد بود. طراحی اپلیکیشن، از قدم‌های مهمی هست که می‌توانید برای رونق بخشیدن به کسب‌وکارتان بردارید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ۳sotweb.com مراجعه و یا با شماره‌تلفن‌های دفتر تهران: ۲۸۴۲۸۳۵۶-۰۲۱، دفتر کرج: ۳۴۶۲۱۳۵۹-۰۲۶ و تماس فوری: ۰۹۲۲۶۱۷۲۶۲۴ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری


10081934
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است