ورزشی 08:41 - 09 تیر 1395
بعد از اینکه پرسپولیسی ها روزی پر دردسر را در نقل و انتقالات گذراندند ، روز سه شنبه برای استقلالی ها هم خیلی خوشایند نبود!

خبر بد برای استقلالی ها/فعلا با امید توافق نکردند!

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امید ابراهیمی هافبک پست شش سرشناس آبی ها که برای تمدید قرارداد استقلال ساعاتی طولانی با مسئولان این تیم جلسه داشت در پایان این دور از مذاکرات با آنها به توافق نرسید.

استقلالی ها که مدیر پیشین شان این روزها به دلیل پرداخت های بی رویه به دادگاه می رود و می آید برای تمدید قرارداد با امید نمی توانند خیلی بیش از آنچه به سایرین داده اند ، بپردازند. رقمی که البته 2 میلیارد تومانی تخمین زده می شود اما رقم مورد نظر امید یک میلیارد تومانی بیشتر پیش بینی می شود. همچنین امید می گوید طلبی حدود یک میلیارد تومانی از فصل های قبل دارد که باید تکلیف شان مشخص شود.

دور اول مذاکرات به نتیبجه نرسید تا استقلالی ها که چشمی را در آن پست مصدوم می بینند و حدادی فر هم نتوانستند بگیرند،به شدت بترسند از اینکه امید در این تیم نماند و در شرایط سخت مسیری دیگر را در لیگ برتر انتخاب کند.

4141

 

 


7997214
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است