بین‌الملل 08:55 - 09 مهر 1393
نیروهای عراقی 13 تن از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را در استان الانبار را از پای درآوردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  نیروهای عراقی توانستند 13 تن از سرکرده‌های داعش را در استان الانبار به هلاکت برسانند.


سرهنگ "عبدالرحمن الجنابی" از نیروهای پلیس استان الانبار تأکید کرد: نیروهای عراقی 2 روز قبل با شمار قابل توجهی از عناصر داعش در منطقه "ابو طیبان" در غرب رمادی درگیر شدند.


وی به شبکه سومریه نیوز گفت: در این درگیری 13 تن از سرکرده‌های داعش به هلاکت رسیدند و تعداد زیادی از خودروهای آنان منهدم شد.


الجنابی اظهار داشت: داعش برای تخریب نیروهای عراقی، بین مردم اینگونه شایعه کرد که در این درگیری ها شهروندان کشته شده اند.


الجنابی تأکید کرد: نیروهای عراقی هیچگاه به شهروندان حمله نمی کنند ولی در مقابل تروریست‌ها با نفوذ به شهرها از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.


این افسر عراق خاطرنشان کرد: نیروهای عراقی در دادن اطلاعات به نیروی هوایی برای بمباران اهداف در مناطق مسکونی بسیار هوشیارانه عمل می‌کند، تا از کشته شدن شهروندان جلوگیری شود.


الجنابی همچنین گفت که نیروهای عراقی اکنون در مناطق الفرسان، شهرک افسران و الحوز به شدت با تروریست‌ها درگیر هستند و تاکنون خسارت‌های سنگینی را به آن‌ها وارد کرده اند.


انتهای پیام/

4844238
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروه هکری «انانیموس» اعلام کرد که به پایگاه داده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و به حدود بیش از ۲۳۳ هزار سند دست یافته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروه هکری «انانیموس» اعلام کرد که به پایگاه داده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و به حدود بیش از ۲۳۳ هزار سند دست یافته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل طی دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نیویورک پیرامون همکاری‌های نزدیک دو کشور برادر گفت‌وگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) گفت که وزیر امنیت داخلی این رژیم تنها با یک کلمه «اسرائیل را مضحکه دنیا کرد.»
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» توئیت یک‌کلمه‌ای بن‌گویر وزیر امنیت ملی صهیونیست‌ها که نوشته بود؛ דרדל׳ה! در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۴ هزار و ۱۲ تن افزایش یافته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که چهار فرد و دو نهاد صهیونیست را به دلیل اعمال خشونت علیه فلسطینیان کرانه باختری تحریم کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کشور‌های گروه هفت به اعمال تحریم علیه کشور‌هایی که با روسیه همکاری می‌کنند، تهدید کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقام‌های اروپایی در واکنش به گزارش‌های منتشر شده پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است