ورزشی 22:23 - 29 اردیبهشت 1401
سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: بازیکنان امروز جوری بازی کردند که انگار در خطر سقوط هستند. به آن‌ها افتخار می‌کنم.

تارتار: کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را ببینند/ امروز طوری بازی کردیم که حق‌الناس گردنمان نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تیم فوتبال فجر سپاسی از ساعت 20:30  امشب در آخرین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: روز گذشته گفته بودم بازی سختی خواهیم داشت. با توجه به کیفیت تیم ما بازی را طوری چیدیم که روی ضربات ایستگاهی کار کنیم و خدا را شکر با ضربه ایستگاهی به نتیجه رسیدیم.

وی افزود: تیم فجر فشار زیادی به ما آورد. فشاری که از نظر ذهنی روی بازیکنان فجر بود نمی‌گذاشت کیفیت خوبی داشته باشند و در ضربات آخر استرس داشتند. روز خوب دروازه‌بان و خط آخر ما بود که توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم. اشتباهات داوری اجازه نداد هفته‌های قبل نتیجه بگیریم امروز در مجموع داوری خوب بود و عادلانه قضاوت کردند. فجر دو بازی دیگر دارد و باید تا روز آخر بجنگد. هر چه قسمت باشد برای تیم های آخر جدول رقم خواهد خورد. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم زیرا خوب بودند. امروز جوری بازی کردند که انگار در خطر سقوط هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنم. این بازی و برد را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم و به پرسنل زحمت‌کش کارخانه تقدیم میکنم.

تارتار در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازی خطوط دفاعی ما عالی بودند. ما در تیم ملی هم می‌توانیم نماینده‌ای داشته باشیم. من دوست دارم کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را‌ هم ببینند. اگر اشتباهات داوری در بازی‌های قبلی نبود شاید ما امروز برای سهمیه باید تلاش می‌کردیم.

وی افزود: به هر حال ما در انتخاب بازیکنان اول، شخصیت و اخلاق بازیکنان را‌ در نظر می‌گیریم، همیشه به دوستان هم گفته‌ام برای انتخاب بازیکن و جذب آن باید اخلاق مهم باشد. من همیشه اولین سؤال در جذب بازیکنان اخلاق آنها است که آن بازیکن شخصیت سالمی دارد یا نه، البته اکثر بازیکنان ما در فوتبال شخصیت سالمی دارند. همیشه این موضوع برایم مهم است و بعد از آن به فکر تکنیک هستم. ما باید در تمام بازی‌ها کاری کنیم که حق‌الناس به گردنمان نباشد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: اگر داور بازی اشتباهی کرد، او محروم شد. من امروز به بچه‌ها گفتم باید طوری بازی کنیم که حق‌الناسی گردنمان نباشد. آنها امروز طوری بازی کردند که من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/


11566990
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است