گوناگون 09:40 - 24 مرداد 1397
نما و جلوه منزل شما بسیار مهم است و گاهی برای بعضی دغدغه جدی محسوب می‌شود. دکوراسیون، مبلمان، فرش و بسیاری دیگر از این اقلام هرکدام بخشی از فضای داخلی منزل شما را تشکیل می‌دهند. اما شاید مهم‌ترین بخش از فضای داخلی لوستر و نورپردازی منزل شما باشد.

نور خانه خود را دریابید

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام لوسترسازان، نور کافی و مناسب، می‌تواند در بسیاری از جهات از جمله حس آرامش و شادی، لذت از همنشینی در آن محیط و حتی رفع خستگی ذهنی موثر باشد. بنابراین انتخاب یک لوستر مناسب برای محیط شما بسیار پراهمیت خواهد بود.

اما برای انتخاب یک لوستر مناسب چه پارامترهایی اهمیت دارد و می‌تواند اثر بخش باشد؟

اولین مساله انتخاب یک مدل مناسب از لوستر است که ارتباط مستقیمی با نوع دکوراسیون منزل دارد. مطمئنا انتخاب یک لوستر کلاسیک مناسب یک خانه امروزی با وسایل اسپرت نیست.

در کنار این مساله اندازه لوستر یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب نوع لوستر است که طبیعتا مساحت محیط در انتخاب آن دخیل خواهد بود. فراموش نکنید که لزوما یک لوستر بزرگ و پر نور دلیلی بر خوب بودن آن نیست و گاهی نور زیاد باعث ایجاد سردرد و اضطراب برای افراد می‌شود. اگر برای یک محیط کوچک یک لوستر بزرگ را انتخاب کنید، مجبور خواهید شد که تعداد از لامپ‌های آن را باز کنید و این خود باعث از دست رفتن جلوه منزل یا محیط کار شما خواهد شد.

در کنار آن نوع نور انتخابی نیز بسیار حائز اهمیت است. اگر نور صرفا زرد و یا سفید باشد مطمئنا باعث آزار شما خواهد شد. سعی کنید که همیشه ترکیبی مناسب را از هر دو نور داشته باشید.

کوتاهی یا بلندی سقف، گچ‌بری و یا سقف کاذب و حتی محل استفاده از دیگر عواملی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

نکته پراهمیت دیگری که در هنگام انتخاب لوستر باید به آن دقت کنید خوش‌دست بودن آن است. به این معنی که اگر روزی نیاز به تعویض لامپ و یا نظافت و تمیز کردن آن را داشتید، مجبور نباشید که مجددا به یک نصاب مراجعه کنید و خودتان به راحتی توانایی انجام آن را داشته باشید.

اما شاید سخت‌ترین کار خرید لوستر، انتخاب یک مدل از میان ده‌ها مدل موجود در بازار باشد. ضمن اینکه دیدن همه مدل‌های موجود در یک مغازه و به صورت یکجا اصلا امکان‌پذیر نیست.

فروشگاه اینترنتی لوسترسازان با بهره‌گیری از کمک بهترین تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان لوستر در  ایران، این امکان را برای شما فراهم ساخته است که با فراغ بال و خیالی آسوده مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. همچنین این فروشگاه به منظور آسان کردن انتخاب خریداران با ارائه طیف وسیعی از انواع مدل‌های لوستر شاخه ای مدرن، لوستر چوبی، لوستر برنزی و لوستر اتاق کودک و... امکان بررسی دقیق نوع کالا و راهنمایی خریداران برای استفاده لوستر در فضاهای مختلف، دغدغه انتخاب مناسب و خرید را به کاری لذت‌بخش بدل کرده است.

از دیگر مسائلی که باید به آن دقت کرد کیفیت ساخت لوستر و ضمانت آن است که در مجموعه لوسترسازان محصولات از لحاظ کیفیت ساخت و رنگ و متریال استفاده شده دارای تضمین مناسب بوده و این اطمینان را به علاقه‌مندان می‌دهد که پس از خرید در کنار شما خواهد بود و پشتیبانی و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهد.

ضمن اینکه مساله مهم جابه‌جایی و ارسال این اقلام را برای خریداران برطرف کرده و با استفاده از بهترین و مطمئن‌ترین شیوه‌های حمل و نقل، کالای شما را برایتان ارسال می‌کند.

به شما توصیه می‌کنیم که حتما قبل از خرید لوستر سری به فروشگاه لوسترسازان بزنید. شاید دیگر نیازی به مراجعه به بازار نباشد.

انتهای پیام


9874535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است