استانی 18:06 - 12 بهمن 1393
رئیس هلال‌احمر اقلید خبر داد
رئیس هلال‌احمر اقلید از اجرای طرح«معلم داوطلب»با شرکت یک‌هزار معلم از چهارم تا 30 بهمن‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح«معلم داوطلب»در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، علی‌بابا ولی‌پور بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش امداد و کمک‌های اولیه در راستای ارتقای خدمت‌رسانی بهداشتی، درمانی و امدادی در مواقع لازم در جامعه اظهار داشت: آموختن اصول کمک‌های اولیه و انجام صحیح و به‌موقع آن در حوادث موجب جلوگیری از مرگ حتمی مصدوم یا شدت گرفتن عوارض مختلف خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: طرح معلم داوطلب در حمایت از سرمایه ملی و کاهش سطح آسیب‌پذیری منابع انسانی در حوادث و سوانح و به‌منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی معلمان در کاهش خطرات ناشی از این حوادث و ترویج اهداف آموزشی و امدادی جمعیت هلال‌احمر در مدارس، اجرا می‌شود.

رئیس هلال‌احمر اقلید به شرکت یک‌هزار معلم در طرح معلم داوطلب اشاره کرد و افزود: هفت مربی از هلال‌احمر این شهرستان مسئول آموزش علمی و عملی ارزیابی، علائم حیاتی، سی پی آر، حمل مصدوم، سوختگی، باندپیچی و آتل‌بندی به شرکت‌کنندگان این طرح هستند.

ولی‌پور در پایان سخنان خود بیان داشت: شرکت‌کنندگان طرح معلم داوطلب با گذراندن دوره 35 ساعته آموزشی و امدادی و دریافت گواهینامه آموزشی 30 ساعته ضمن خدمت به‌صورت داوطلبانه عضو جمعیت هلال‌احمر می‌شوند.

انتهای‌پیام/2448/گ20/


5752473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است