اجتماعی 17:04 - 03 بهمن 1397

باید تلاش کنیم امید را در دل شهروندان زنده نگه داریم

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم زریر نگین تاجی و معارفه عبدالحمید امامی با حضور جمعی از مدیران کل، روسای سازمان و شرکت های معاونت، در ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برگزار شد.  

در این مراسم عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، ضمن تقدیر از زحمات و اخلاق مداری نگین تاجی گفت: ایشان مدیر خدمتگزار و خوبی بوده اند و امیدورام هر روز پیشرفت های خوبی داشته باشند ودر حوزه اقتصادی از تجربیات ایشان بیشتر استفاده شود.  

امامی تاکید کرد : من علی رغم اینکه فارغ التحصیل مهندس مکانیک از دانشگاه امیرکبیر هستم اما به مدیریت اعتقاد داشته ام و در دوره ای که دوستان من، به علوم سیاسی گرایش داشتند، من برای ادامه تحصیل رشته مدیریت را در دانشگاه تهران انتخاب کردم، زیرا اعتقاد دارم یکی از مشکلات اصلی مملکت، مشکل مدیریت است.  

امامی بیان داشت: اداره مناسب شهر یکی از مواردی است که می تواند امید را به جامعه نوید دهد و اعتماد شهروندان به مدیریت را در پی داشته باشد. امروز اگر مدیریت شهری تهران که مرکب از شورای شهر و شهرداری است بتوانند شهر را خوب اداره کنند، قطعا مردم هم به ما اعتماد خواهند کرد و همراهی خواهند کرد.  

معاون شهردار تهران ادامه داد: هم اکنون این ناامیدی در مردم وجود دارد، بنا براین اگر ما بتوانیم شهر را به نحوی مناسب اداره کنیم قطعا روزنه های امید ایجاد خواهد شد که هستند گروهی که اگر به آنها میدان داده شود، می توانندکشور را اداره کنند و امید را ایجاد نمایند.  

معاون شهردار تهران گفت: یکی از دلایل اصلی من برای تصدی این پست یکی وجود فرد صادق و متخصصی مثل حناچی به عنوان شهردار تهران است، و دیگر این که می توان در این شغل به جامعه خدمت کرد تا به خواسته شهروندان جامه عمل بپوشانیم.  

امامی با تاکید بر تعامل همکاری بیش از پیش مدیران حوزه معاونت برای حل مشکلات ادامه داد: در حال حاضر آنچه بیش از هر امری در فائق آمدن بر مشکلات اهمیت دارد، کارکرد تیمی و هماهنگ و همدلی مدیران و کارکنان است.  

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اضافه کرد: حسن اینکه من در سازمان های مختلفی توفیق خدمت داشته ام این بوده که بنده توانستم عرصه مدیریت در دستگاه های مختلف را تجربه و درک کنم و امیدوارم از این تجربه برای شهرداری حسن استفاده را بکنم.   

امامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: روحیات بنده بر پایه تعامل و همکاری است و اعتقاد دارم که ما با هر عقیده و فکری، باید در این کشور زندگی کنیم، پس بایستی در کنار یکدیگر بتوانیم این کشور را در زمینه های مختلف در مسیر پیشرفت به پیش ببریم.  

وی با اشاره به توانمندی پرسنل حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: برنامه ای برای جابه جایی نیروها ندارم، اما اگر در مسیر کار نیازمند ارایه راهکار بهتری بودیم، حتما این اقدام را انجام می دهم، چون اعتقاد دارم نیروی جدید همانند خون تازه است و مجموعه را به تحرک در می آورد.  

امامی تاکید کرد: علی رغم تلاش های موجود ما از برنامه ها عقب هستیم و امیدوارم با تعاملاتی که داریم، مشکلات را حل کنیم که این امر رابطه مستقیمی با نحوه عملکرد شما دارد.  

وی در خاتمه گفت: امیدوارم به واسطه دوستان فراوان و مشترکی که با نگین تاجی داریم و از تجربیات ایشان و حناچی شهردار تهران، در بخش های اقتصادی بیش از پیش بهره ببریم.

در این مراسم همچنین نگین تاجی گفت: من افتخار می کنم که خداوند توفیق خدمت در این سازمان را به من عطا کرد تا در کنار افراد متخصص و توانمند این مجموعه برای پیشبرد اهداف سازمان گام برداریم.  

وی افزود: با همه وجود در این مدت کارهای بزرگی انجام شده و حداقل می توان گفت جلوی ایجاد بسیاری از بدهی های سرسام آور و قراردادهای باز گرفته شده است.  

نگین تاجی ادامه داد: در سازمان سرمایه گذاری نیز با وجود انتقادات موجود، سال های قبل درآمدهای شهرداری تهران از این بخش کمتر از ۱۰ میلیارد تومان بوده که خوشبختانه امسال ۳۶۰ میلیارد تومان از پروژه های مشارکتی درآمد کسب شده است.  

وی با بیان اینکه میزان درآمدهای شهرداری تهران در این مدت بسیار کوتاه در مقایسه با ۵ سال گذشته قابل مقایسه نیست افزود: در بحث دیون با توجه به وضعیت مالی شهرداری تهران بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان از دیون از ابتدای سال تاکنون پرداخت شده است.  

سرپرست سابق معاونت مالی و اقتصاد شهری اضافه کرد: یک کار خوب دیگر توسط اداره کل حقوقی انجام شده است و آن جلوگیری از مسدود شدن حساب های شهرداری تهران به عنوان یک مؤسسه عمومی غیر دولتی است.  

وی با اشاره به تاسیس اداره کل خزانه داری در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، ادامه داد: در ذیل ایجاد اداره کل خزانه داری بحث مدیریت مناسب هزینه در سازمان ها و شرکت ها نیز مورد تاکید قرار گرفت.  


10036661
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تیم جنایی برای حل معمای مرگ مرموز مرد میانسالی که پس از سفر به تهران جان باخته است به دنبال دستگیری راننده‌ای هستند که وی را به پایتخت رسانده بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است