استانی 18:23 - 27 اردیبهشت 1397

۷۶۰ کیلوگرم موادمخدر در ۴ نقطه استان کرمان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر در ایستگاه بازرسی موقت در محور اصلی این شهر به یک دستگاه خودروی تیگو و یک دستگاه کامیون ترانزیت مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

 وی افزود: این دو خودروی سبک و سنگین به پارکینگ منتقل و در بازرسی از خودروی تیگو ۱۷ کیلوگرم هروئین و از کامیون نیز۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف و در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار بنی اسدی فر در تشریح عملیات دوم بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت طی عملیاتی در جاده روستای «پیر» این شهرستان از یک دستگاه خودرو پژو۱۲۱ کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک و در یک عملیات دیگر در محور رابر-بافت با توقیف یک دستگاه خودروی تیبا ۱۵۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه سه قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان سیرجان نیز با انجام یکسری کار اطلاعاتی از نیت شوم قاچاقچیان برای دپوی یک محموله مواد مخدر در این شهر و سپس انتقال آن به نقاط مرکزی کشور مطلع شدند.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: در این راستا ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی، خودروی قاچاقچیان را شناسایی و با انجام ردزنی، این خودرو را در یک تعمیرگاه توقیف کردند که در بازرسی از آن ۲۹۱ کیلوگرم تریاک کشف شد و در این رابطه سه متهم به دام افتادند.

وی محل عملیات دیگر را شهرستان ریگان ذکر و تصریح کرد: ماموران پلیس این شهرستان پس از کسب خبر در رابطه با عبور یک محموله مواد مخدر از محدوده این شهرستان در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مستقر و موفق شدند در یکی از محدوده های فرعی این حوزه از یک دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان ۱۶۸ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پلیس در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره با جدیت تمام عمل می کند که در این رابطه نیاز است با انجام کار فرهنگی و افزایش سطح آگاهی عمومی، میزان گرایش و تقاضا را کاهش دهیم.


9781802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است