استانی 21:10 - 13 فروردین 1399

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۲۹۵ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقانی فیروزآبادی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ آزمایش و تست کرونا در خراسان‌جنوبی انجام شده که از این تعداد خوشبختانه ۳۳ مورد منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه سه بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است، بیان‌کرد: در مجموع تاکنون ۹۵۶ آزمایش و تست کرونا انجام شده که از این تعداد ۶۶۱ مورد منفی و تعداد ۲۹۵ تست نیز مثبت بوده است.

دهقانی فیروزآبادی گفت: تاکنون ۲۴۴ بیمار مبتلا به کرونا ترخیص شده و ۲۰ بیمار نیز همچنان در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند، تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۱ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۲۰۲ هزار و ۱۶۹ خانوار در خراسان‌جنوبی غربالگری شده‌اند، یادآور شد: این میزان خانوار غربالگری شده بیش از ۸۴ درصد خانوارهای خراسان‌جنوبی را شامل می‌شود.


10465676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است