استانی 14:49 - 26 مرداد 1397

تبعیت از فرمایشات رهبری توطئه های دشمن را به شکست می کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای امام خمینی( ره) شهرستان خمین، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود بر سه اصل مبازه با فساد، عدم مذاکره با دشمن و ترس دشمن از جنگ با ایران اشاره کرد که باید مورد توجه مردم و مسئولان داخلی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد، ایجاد اعتماد عمومی در جامعه نسبت به دستگاه ها و نهادهای دولتی و دستگاه قضایی در گرو برخورد قاطع و جدی با مجرمان و عدم تزلزل در این زمینه است.

امام جمعه خمین با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن باید تداوم یابد تا پرچم انقلاب و نظام اسلامی به دست صاحب اصلی خود برسد، گفت: از تاکیدات و سخنان ارزشمند امام خمینی(ره) که در عصر حاضر باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد حکومت بزرگ اسلامی توسط بسیجیان جهان اسلام است.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: امروز ایران اسلامی کانون تشیع و جهان اسلام است و با تشکیل حکومت اسلامی و انقلابی در برابر زیاده خواهی جنایت کاران ایستاده و دشمن نیز هدف اصلی خود را مبارزه با آموزه های دینی اسلام در ایران قرار داده است، ایستادگی و مقاومت در این مسیر توطئه و نقشه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

خطیب جمعه خمین با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور خاطر نشان کرد: آزادگان سمبل ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و سندهای زنده انقلاب اسلامی هستند که باید مورد حفظ و حراست قرار گیرند.

وی ضمن اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع)، شهادت حضرت مسلم و شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در سال ۶۶، بیان کرد: راه شهدا و ایثار و از خودگذشتگی تا زمانی که جنایتکاران در عالم هستند ادامه خواهد داشت و امروز باید با هوشیاری و بصیرت حق شهدا در برابر دشمنان ادا شود.

امام جمعه خمین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع) و بزرگان، در اسلام هیچ بنایی ارزشمندتر از بنای نهاد خانواده در نزد خداوند متعال نیست.


9877076
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است