استانی 15:18 - 23 بهمن 1394
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت:نظام ما از مردمی انقلابی بهره مند است که در همه حال پشتیبان انقلاب هستند و تجلی این پشتیبانی هر ساله در ۲۲ بهمن ماه به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور باشکوه ملتی سرافراز، تبلور ولایت مداری و پشتیبانی قاطع مردم از نظام اسلامی و انقلاب بود.

وی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که همچون گذشته با شکوه و گسترده بود بار دیگر دشمنان را مایوس کرد و نشان داد پشتیبانی مردم از ولایت و نظام دائمی است.



نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خصوص بازتاب جهانی راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور صدها خبرنگار خارجی برای انعکاس این رویداد نشان داد دیگران نیز باور کرده اند که حمایت ملت ایران از نظام اسلامی همه جانبه است و نظیر ندارد و آمریکا و غرب هر چقدر هم تبلیغات کنند و به مردم خود جایزه بدهند که در جهت پشتیبانی از حکومت های خود به خیابان ها بیایند، بعید می دانم که جمعیتی به اندازه جمعیت شهر اقبالیه تجمع کنن



امام جمعه قزوین در ادامه گفت: تمامی این حرکت ها متضمن این نکته بسیار مهم است که ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می دانیم و تلاش آنهایی که می گویند از مرگ بر آمریکا گفتن دست بکشید بی فایده است.



امام جمعه قزوین با تاکید بر اهمیت انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی تصریح کرد: داوطلبان باید صادقانه کارهایی که می توانند انجام دهند را برای مردم روشن کنند و از تخریب رقبای خود بپرهیزند زیرا اینگونه کارها در همه حال حرام است و انتخابات و غیرانتخابات هم نمی شناسد.



وی اضافه کرد: اگر مشاهده کردید داوطلبی ریخت و پاش تبلیغاتی می کند باید از خود سوال کنید این سرمایه ها را از کجا می آورد.

امام جمعه قزوین ادامه داد : اگر این سرمایه ها متعلق به خودش است بازهم لیاقت نمایندگی مردم را ندارد زیرا درد مردم را نخواهد فهمید و اگر این سرمایه ها را از افراد سرمایه دار می گیرد باید آگاه باشیم که وی در آینده نماینده همان سرمایه داران خواهد بود و مدافع مردم نیست.



وی در ادامه به آزادسازی یکی از شهر های حومه حلب سوریه و رمادی عراق اشاره کرد و گفت: خداوند را بخاطر این پیروزی ها شکرگزاری می کنیم اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که آمریکا و غرب طبق معمول تحمل دیدن این پیروزی را ندارند و با مطرح کردن آتش بس می خواهند جلوی این پیروزی ها را بگیرند.



امام جمعه قزوین اظهارداشت: آزادسازی شهری که ۴۰ ماه در محاصره بوده و مردمش در این ماهها از ریشه گیاهان تغذیه می کردند باعث خوشحالی هر انسان آزادیخواه است اما متاسفانه غرب زده های داخلی نه در روزنامه های خود و نه در مصاحبه هایشان اظهار خوشحالی نکردند که این موضوع هم سوال برانگیز است و هم برای انتخابات پیش رو بصیرت افزاست.



نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: این بانوی والامقام معلم تمام انقلابی ها و حکما و علمای آزاداندیش است که هنوز هم سایه ایشان بر سر همه مسلمین بالاخص مدافعان حرم است که ضمن حمایت های غیبی از آنان، الگوی همه بانوان آزاداندیش است.


انتهای پیام/ت






7676616
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است