ورزشی 14:59 - 30 دی 1396
گزارش مارکا از وضعیت ستاره برزیلی؛
رئال مادرید بنا بر دلایلی تصمیم گرفته مذاکرات برای جذب نیمار از پاری سن ژرمن را آغاز نکند و می‌داند که برای به خدمت گرفتن این بازیکن کاری دشوار پیش رو دارد.

مصائب رئال برای جذب «نیمار»/ مذاکرات پیچیده و پدری تاثیرگذار

به گزارش خبرگزاری مهر، نه تنها زمانی که صحبت از گل‌ها، شادی گل‌ها، سبک زندگی در پایتخت فرانسه بلکه اشتیاق تیم فوتبال رئال مادرید برای به خدمت گرفتنش باشد، نیمار نمی‌تواند کاری کند که تیتر اصلی و سوژه رسانه‏‌ها نباشد.

فراموش نکنید هیچ باشگاهی جز پاریس با مالک قطری‌اش نتوانسته بود یا نخواسته بود نیمار را با این مبلغ هنگفت به خدمت گیرد. ۲۲۲ میلیون یورو برای انتقالش و دستمزد ۳۵ میلیون یورویی او در هر فصل چیزی بود که باعث عملی شد این جابه‌جایی شد.

طبق ادعای مارکا وقتی گفته شد ستاره اسبق سانتوس در پاریس خوشحال نیست تنها تیمی که به او نسبت داده شد رئال مادرید بود. اما واقعیت این است که سفیدپوشان همیشه از مذاکرات پیچیده برای جذب یک بازیکن دوری می‌کنند، اما اگر معامله‌ای برایشان مناسب باشد حاضرند با هر قیمتی آن را انجام دهند.

ابتدا پیام نیمار مبنی بر نارضایتی از حضور در پاریس به رئال مادرید رسید، در ادامه او در دیدار روز چهارشنبه با وجود زدن ۴ گل هو شد. خیلی‌ها اینطور برداشت کردند که او می‌خواهد به لالیگا بازگردد و جانشین کریس رونالدویی شود که به پایانش در تیم مادریدی نزدیک می‌شود.

همین موضوع باعث شد رئال مادرید به این فکر کند که چرا نباید رونالدو را با نیمار معاوضه کند. اما نکته اینجاست که اولا تیم‌هایی که مالکان ثروتمند عرب دارند از جمله همین پاری سن ژرمن به راحتی حاضر به فروش بازیکن نمی‏ شوند و خودشان مانند رئال مادرید از تیم‌هایی هستند که بازیکنان را در ازای ارقام نجومی به خدمت می‌گیرند. نکته دیگر این که نیمار پدری دارد که در جابه‌جایی‌های او بسیار تاثیرگذار است و این دو موضوع کار را برای مذاکره بر سر انتقالش به مادرید پیچیده و حتی شاید آن را غیرممکن می ‏کند.


9646123
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است