گوناگون 17:12 - 05 تیر 1398
وقتی به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید، این مورد کاملا واضح است که نباید در تاریخ تعطیلات به دنبال بلیط ارزان هواپیما گشت. حتما بخاطر بسپارید که هفت روز قبل یا بعد از یک دوره تعطیلات شلوغ و مهم پرواز نکنید.

در تعطیلات از خرید بلیط هواپیما اجتناب کنید...

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سام سیر، با این حال، برخی از استراتژی‌هایی مانند پرواز در روز یلدا و یا روز تحویل سال هم می‌تواند حتی ۱۰ هزار تومان در خرید بلیط هواپیما خارجی شما صرفه‌جویی کند.

برای مشاهده چارترهای لحظه اخری بلیط روی لینک بلیط ارزان هواپیما کلیک کنید.

در برنامه‌های پروازهای مکرر شرکت‌های هواپیمایی شرکت کنید!

چرا نه؟ این برنامه‌ها رایگان هستند و هر چه شما بیشتر با شرکت هواپیمایی مورد نظر پرواز کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و می‌توانید از پیشنهادهایی نظیر تخفیف‌های بالا، ارتقا پرواز اکونومی یا اقتصادی به بیزنس یا تجاری و بالاتر، بلیط داخلی رایگان برای نفر همراه شما و حتی پرواز رایگان استفاده کنید!

در شرکت هواپیمایی امارات این برنامه اسکای وارد نام دارد

برنامه‌های پرواز مکرر، اغلب توسط مایل محاسبه می‌شود؛ بنابراین حتی اگر شما خیلی زیاد هم پرواز نیم کنید، فقط کافی است یک‌بار پرواز طولانی‌مدت داشته باشید که همین هم به امتیازات شما اضافه می‌کند.

اگر تنها یک یا دو بار در سال سفر کنید، احتمالاً بهتر است که از یک موتور جستجوی پرواز استفاده کنید تا بهترین پیشنهادهای خرید بلیط هواپیما خارجی را به شما نمایش دهد.

در خبرنامه ایمیلی شرکت‌های هواپیمایی و آژانس هواپیمایی سام سیر برای دریافت پیشنهادهای خرید بلیط هواپیما خارجی، ثبت‌نام کنید!

پیشنهادهای ویژه شرکت‌های هواپیمایی وقتی خیلی خوب باشد، اعلام عمومی نمی‌شود. ایمیل خودتان را برای دریافت خبرنامه شرکت هواپیمایی موردعلاقه خودتان ثبت کنید، چون شرکت‌های هواپیمایی در وهله اول پیشنهادها، کدهای تخفیف را فقط و فقط برای مشترکان خبرنامه خود می‌فرستند. همین‌طور هم از تخفیفات لحظه آخری بلیط ارزان هواپیما هم با خبر می‌شوید.

سن شما و یا وضعیت دانشجویی و دانش‌آموزی شما هم بی‌تأثیر نیست!

اگر دانش‌آموز / دانشجو و یا زیر ۲۶ سال هستید، به تخفیف‌های دانشجویی نگاه کنید.

درباره بلیط هواپیما ریفاندی مراقب باشید

خرید بلیط ارزان هواپیما، یک حرکت کاملاً ریسکی می‌باشد. اگر شما یک سفر کوتاه می‌روید و زیاد پولی بابت بلیط داخلی هواپیما خودتان نپرداختید، از بابت ریفاند بلیط هواپیما برای برگشت پولتان زیاد امیدوار نباشید؛ اما توصیه‌ای که می‌شود، این است که حتماً بیمه مسافرتی برای خودتان و همراهانتان بگیرید.

اما اگر پول زیادی بابت خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی برای خودتان پرداخته‌اید و با ریسک کنسل شدن این بلیط روبرو هستید، در شرایطی مانند بدی آب‌وهوا در مقصد، شرایط بد پزشکی خودتان و یا همراهتان و … بلیط داخلی هواپیما با قابلیت ریفاند و بیمه‌های مسافرتی، ایده‌های خوبی هستند!

حواستان به هزینه‌های اضافی هواپیما باشد

اکثر شرکت هواپیمایی این روزها، شما را به خاطر کوچک‌ترین مورد هم شارژ می‌کنند و اگر شما ۲ چمدان و یا بیشتر دارید، باید انتظار این را داشته باشید که هزینه اضافه‌تری به شما تحمیل شود. سعی کنید تمام وسایل خودتان رو در یک چمدان بگذارید و تا مشمول اضافه‌بار نشوید.

اگر بار را همراه بلیط در زمان خرید بلیط هواپیما خارجی رزرو کنید، بسیار ارزان‌تر از زمانی می‌شود که بخواهید در فرودگاه بابت آن پول بپردازید.

کدام صندلی در پرواز بهتر است؟

ممکن است پول شما را نجات ندهد، اما خوش‌فکری شما می‌تواند این کار را برای شما انجام بدهد، به‌خصوص اگر شما همراه فرزندان و یا وسایل جانبی مسافرت می‌کنید.

سایت سیتگور به شما بهترین و بدترین صندلی‌ها در هواپیما، نظرات کاربران و عکس‌ها را نشان می‌دهد. شرایط صندلی‌ها را به‌دقت در این سایت بخوانید: صفحه‌نمایش شخصی، سبد مخصوص نوزاد، جایی برای عوض کردن پوشک بچه و … وجود دارد یا خیر.

حواستان به مایل مسافرت هواییتان باشد!

بعضی از افرادی که با یک شرکت هواپیمایی مسافرت زیادی را انجام می‌دهند، از طرف شرکت هواپیمایی به آن‌ها خدمات ویژه‌ای، در طی سال ارائه می‌شود. این افراد اصولاً فقط به دنبال بلیط داخلی هستند و مهم نیست که این بلیط‌ها یک‌روزه باشند و یا کل تعطیلات آخر هفته را در برگیرند. این پرداخت‌های کوچک و کم باعث می‌شود که تا می‌توانند برای خودشان مایل بگیرند تا بتوانند از این خدمات ویژه استفاده کنند.

زمانی که در حال جست‌وجو برای پرواز هستید، کش مرورگر خود را پاک‌کنید.

بعضی از وب‌سایت‌ها اطلاعات جستجوی خود را ذخیره می‌کنند و اگر شما بلیط داخلی یا خارجی هواپیما خاصی را دائماً در این وب‌سایت جست‌وجو می‌کنید، قیمت پرواز را افزایش می‌دهند؛ بنابراین هنگامی که شما دوباره جست‌وجو می‌کنید و این دفعه بسیار مصمم‌تر هستید تا حتماً بلیط داخلی یا خارجی هواپیما خودتان را خریداری کنید با قیمت بالاتری روبرو خواهید شد.

پس توصیه می‌شود که:

قبل از هر جست‌وجو پرواز کش مرورگر خودتان رو پاک کنید.

یا از اینکوگنیتوی مرورگر خودتان در هر بار جست‌وجو استفاده کنید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سعادت‌آباد، روبروی بیمارستان مدرس، شرکت هواپیمایی سام سیر و یا وب‌سایت · info@sam-sair.com مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری


10160928
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است