استانی 15:16 - 17 خرداد 1399
ایسنا/گلستان رئیس صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: این صندوق تاکنون ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای طرح‌های سرمایه‌گذاری در بافت تاریخی گرگان و گمیشان پرداخت کرده است.

حمایت از سرمایه‌گذاری در بافت تاریخی گرگان و گمیشان

حسن پهلوری امروز در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی گلستان اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید بر اساس تفاهم‌نامه با اداره کل میراث فرهنگی گلستان، مبلغ ۵۷ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را برای حمایت از احیای بافت تاریخی گرگان و گمیشان در نظر گرفت که تاکنون ۴۳ میلیارد ریال از این مقدار پرداخت شده است.

وی بیان کرد: سقف این تسهیلات ۱۰ میلیارد ریال است که در قالب کمک‌های فنی و اعتباری به سرمایه‌گذاران در بخش اقامتی و پذیرایی و غیره در بافت تاریخی این دو شهر پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق کارآفرینی امید گلستان با اشاره به اینکه زمان بازپرداخت تسهیلات ۶ و ۷ ساله است، افزود: تاکنون ۹ طرح در بافت تاریخی گرگان و گمیشان تسهیلات دریافت کردند.

پهلوری تصریح کرد: صندوق در نظر دارد با توجه به استقبال از سرمایه‌گذاری در این بخش، در سال جدید مبلغ ۲۰ میلیارد ریال را به تفاهم‌نامه اضافه کند.

انتهای پیام


10562493
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است