اقتصادی 23:29 - 15 آذر 1395
شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری از آمادگی استان و دعوت از سرمایه گذاران چینی به منظور سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری: چینی ها برای سرمایه گذاری دعوت شده اند

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در نشست با یویانگ مدیرعامل شرکت چینی ایننومار

(INNOMAR) تاکید کرد: مسئولان چهارمحال و بختیاری آمادگی دارند تا سرمایه گذاران کشور چین را برای سرمایه گذاری در پروژه های مختلف این استان پذیرش کنند.

وی افزود: در دولت یازدهم جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در پروژه های مشارکتی چهارمحال و بختیاری یکی از اولویت ها و اهداف مدیریت ارشد استان بوده است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: به تازگی نیز براساس انعقاد تفاهم نامه میان روسای جمهور کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران توافق شده تا پروژه راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز از طریق سرمایه گذاری طرف های کره جنوبی انجام شود.

وی یادآور شد: یک شرکت ایرانی آمریکایی نیز برای تولید انرژی از زباله قصد سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام این استان نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی ایفا می کند.

وی گفت: به همین منظور سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند پروژه های اولویت دار چهارمحال و بختیاری به منظور مشارکت در سرمایه گذاری را مورد بررسی کارشناسی قرار دهند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری محدودیتی در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور مشارکت در تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام حوزه های مختلف این استان ندارد.

وی افزود: زیرساخت های چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری بخش های مختلف آماده و مهیاست.

مدیرعامل شرکت ایننومار (INNOMAR) چین نیز گفت: مسئولان و گروه کارشناسی این شرکت پروژه های قابل سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری را مورد بررسی علمی و کارشناسی قرار می دهند.

یویانگ تصریح کرد: شرکت ایننومار چین آمادگی مشارکت با مسئولان چهارمحال و بختیاری به منظور سرمایه گذاری در راستای تکمیل و بهره برداری از طرح های دارای توجیه اقتصادی را دارند.

خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی

7362/6021


8456796
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سامانه خودنویس گفت: در خرداد ماه سال 1402 اولین قرارداد اجاره در سامانه خودنویس انجام شد و در خرداد ماه امسال هم اولین قرارداد خریدو فروش سامانه خودنویس ثبت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است