استانی 08:42 - 25 شهریور 1393
مرزبانی خبر داد:
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه از دستگیری یکی از متهمان کلاهبرداری بزرگ به مبلغ چهار میلیارد و 650 میلیون ریالی توسط پلیس استان خبر داد.

راز کلاهبرداری چهار میلیارد و 650 میلیون ریالی در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی مبلغ 130 میلیون تومان جهت خریداری یک واحد آپارتمان از وی کلاهبرداری نموده، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.



رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان داشت که مدتی پیش اقدام به خرید یک واحد آپارتمان به صورت پیش فروش نمودم و مبلغ 130 میلیون تومان به فروشنده پرداختم در صورتی که بعد از گذشت یک سال مشخص شد آپارتمانی وجود نداشته و فروشنده متواری شده است.



مرزبانی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده در این راستا ماموران انتظامی موفق شدند هفت تن از اشخاص دیگری که متهم به این شگرد از آنها مبلغ 335 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است را شناسایی و با انجام تحقیقات، پرونده متشکله را تکمیل نمایند.



این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام تحقیقات و اخذ نظریه کارشناس، ثبت و جمع آوری دلائل و مدارک و اثبات مجرمیت یکی از متهمان پرونده، شخص متصدی مشاور املاک که در این کلاهبرداری همدست متهم اصلی بوده دستگیر و برای وی قرار کفالت به اتهام همدستی با متهم اصلی صادر شد.



رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از عاملان کلاهبرداری مذکور دستگیر شده، شناسایی و دستگیری متهم اصلی پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد و برای وی به صورت غیابی قرار مجرمیت و جبران خسارت شاکیان صادر شده است.



وی از شهروندان خواست: بدون انجام تحقیقات و استعلام از اداره ثبت اسناد هیچ گونه مشارکت در خرید آپارتمان پیش فروش نداشته و قبل از خرید از طریق اتحادیه مشاوران املاک و اداره ثبت اسناد از سلامت طرف معامله اطمینان حاصل کنند.

 


4738282
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است