استانی 17:45 - 02 آبان 1393
نماینده مردم بناب در مجلس:
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: با توجه به تأمین امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، ورزش شهرستان بناب باید به سمت قهرمان‌پروری حرکت کند.

ورزش شهرستان بناب باید به سمت قهرمان پروری حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان بناب با اشاره به فراهم شدن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ورزش در شهرستان بناب برلزوم توجه به امر قهرما‌ن‌پروری در رشته‌های ورزشی این شهرستان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران به عنوان الگوهای جامعه مطرح هستند؛ افزود: ورزشکاران و قهرمانان عزیز باید بیشتر از سایر افراد جامعه رفتار مناسب داشته باشند. چرا که مردم به خصوص جوانان آنها را برای خود الگو قرار داده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اعتبارات ورزشی این شهرستان را خوب و مناسب توصیف کرد و گفت: ورزشکاران شهرستان بناب باید با افزایش فعالیت و تلاش خود در برخی رشته‌های ورزشی برای قهرمان‌پروری قدم بردارند.

باقری بنابی در ادامه سخنان خود به ادغام سازمان جوانان در ورزش اشاره و اظهار کرد: بنده در خصوص درست یا نادرست بودن این ادغام اظهارنظر نمی‌کنم، ولی وزارت ورزش و جوانان باید تسهیلات و شرایط لازم برای تسریع در ازدواج جوانان را فراهم کند.


5028159
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است